Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes den var drit rå,

men så går jeg forøvrig i de klærne jeg vil og som jeg liker, ikke fordi de er nyeste keeg mote og høst mote, sommer mote osv

6580950[/snapback]

så du tror alle som følger moten litt er keeg og kjøper det bare pga det er inn?

de liker nok ikke klæra de kjøper nei.. :hrm:

6581585[/snapback]

 

det er jo bare snakk om keeg klær som lundeberg osv, og de klærne som er inn i denne perioden

Lenke til kommentar

Synes alle som besøker denne tråden burde kunne respektere hverandres syn på ting og kan være store nok til å ikke kritisere noe andre selv synes er fint. Greit at dette er et diskusjonsforum, men klessmak er såpass individuelt at jeg ikke synes noe kan bli sett på som "rett og galt".

 

:)

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Synes alle som besøker denne tråden burde kunne respektere hverandres syn på ting og kan være store nok til å ikke kritisere noe andre selv synes er fint. Greit at dette er et diskusjonsforum, men klessmak er såpass individuelt at jeg ikke synes noe kan bli sett på som "rett og galt".

 

:)

6581863[/snapback]

neida det er ikke det jeg sier at noe er rett og galt men noens meninger om at jeg feks går i klær som var inn i høst ellns, bare fordi jeg liker passform osv

Lenke til kommentar
Vekker hvite linbukser homofile tanker hvis sett på en gutt?

 

Muttern skal absolutt ha meg til å prøve det.

6582038[/snapback]

Linbukser generelt er noe av det diggeste å gå med sommerstider, luftig og lett. Hvorvidt den er hvit eller turkis med rosa kameler på spiller ingen rolle så lenge du føler deg vel i den og du synes den er deg... Har en hvit og en blå selv

Lenke til kommentar

Er så dønn lei synsinga til typiske "moteblader" og ikke minst hvordan de svarer på vegne av et helt kjønn som i side2, "Guttemoten jenter hater". Hvem er de til å fortelle folk hva som ser bra ut og hva som er "søppel". Hvordan moteindustrien har opphøyd seg selv og tar seg friheten til å fortelle folk hvordan de skal se ut for å være riktige (som dem) har jeg til gode å finne ut av.

Lenke til kommentar
Er så dønn lei synsinga til typiske "moteblader" og ikke minst hvordan de svarer på vegne av et helt kjønn som i side2, "Guttemoten jenter hater". Hvem er de til å fortelle folk hva som ser bra ut og hva som er "søppel". Hvordan moteindustrien har opphøyd seg selv og tar seg friheten til å fortelle folk hvordan de skal se ut for å være riktige (som dem) har jeg til gode å finne ut av.

6582337[/snapback]

 

Forsåvidt enig i det du sier, men allikevel er det ikke mange punktene jeg er uenig med side2 i hva denne saken angår :whistle:

Lenke til kommentar
Forsåvidt enig i det du sier, men allikevel er det ikke mange punktene jeg er uenig med side2 i hva denne saken angår  :whistle:

6582382[/snapback]

ja må si side2 hadde safet seg ganske greit på det meste der, kanskje man kan kalle det "tidløst grelt". Alt er opp til hva moteekspertene greier å koke sammen, kanskje militærets idrettsshorts en dag blir the shizz. Får vi nok kjentfolk/"trendsettere" til å starte med shortsen vil det kanskje smitte over på hele folket! :dribble:

 

163.jpg

Lenke til kommentar
Er så dønn lei synsinga til typiske "moteblader" og ikke minst hvordan de svarer på vegne av et helt kjønn som i side2, "Guttemoten jenter hater". Hvem er de til å fortelle folk hva som ser bra ut og hva som er "søppel". Hvordan moteindustrien har opphøyd seg selv og tar seg friheten til å fortelle folk hvordan de skal se ut for å være riktige (som dem) har jeg til gode å finne ut av.

6582337[/snapback]

 

Word, at folk orker motemaset og alltid skal ha det som er in, det skjønner ikke jeg.

 

Er det ikke bedre å bare gå i det man føler seg vel i? De folka jeg mener kjører fet stil, er som regel folk jeg ser trives i outfitten.

 

Kanskje bare jeg som er litt sær på det der, veit ikke jeg, men jeg holder det simpelt, baggy jeans midt på rumpa, og hettegensere :D ...

Lenke til kommentar
Veldig ofte ser rompen rett og slett dårlig ut i linbukser ;) I tillegg liker visstnok ikke jenter den type bukser noe særlig :D

 

Edit: Jeg har ennå tilgode å se noen som ser bra ut i linbukse (i mine øyne selvsagt)

6582239[/snapback]

 

næmmen stakar, har du så stygg rumpe du da! :green:

 

og si at jenter ikke liker linbukser blir bare for dumt. Må du huske på det bare er snakk om en stofftype på linje med dongeri osv. Og si at alle linbuksene ser sånn og sånn ut blir ganske heftig generalisering. Jeg har selv ei lys linukse, merke vailent, jentene liker den og rumpa mi ser like bra som alltid ut. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...