Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det en tannbørste på t-skjorten? Tok ikke heeelt den jeg

6576203[/snapback]

 

Tror det er et mic stativ og bestiller deg samtidig time hos psykiateren og øyelegen :)

 

Søtt utstyr propaganda! :dribble:

6576220[/snapback]

Haha...nå ser jeg det :) Begynner å bli litt sent nå.

Lenke til kommentar
Da har jeg funnet sko og genser til skolestart, mangler bare jeans.

6576262[/snapback]

 

Faen mann, samme sko som meg :p

 

Kjøpte i går:

 

1 Lindeberg Genser kremhvit (jada, vet det er last-year, men den var fin)

1 Rød Wax-t-skjorte

2 Tiger of Sweden belter

1 Diesel bukse, Yarek lys

1 Peak Performance sekk

1 bukse fra Jack&Jones, minner of Diesel'en. Satt ned fra 699 til 150 10 min før jeg kjøpte den.

1 random t-skjorte fra Jack&Jones.

Lacoste-skoene i posten jeg har quotet.

 

dropin_1908_59172611.jpg

t_tee-dhm-red.jpg

 

Beltene fant jeg ikke bilde av.

 

Alt ble tilsammen +/- 5000. Så det holder for en stund.

Lenke til kommentar
er G-star in for gutter? noen som vet noe om merke.. en kompis av meg ønsker en genser i d merke.. men jeg vet da ikke hvor det selges ell noe ...:S

6577092[/snapback]

 

Synes det er et litt dyrt og spesielt merke. Det koster mye, men de som er opptatt av hvilke merker tenker at merker som Lacoste, Moods, osv er mye dyrere selv om de i realiteten ikke er det.

 

Synes pengene kan bli brukt på finere plagg enn G-Star, men de har noen fantastisk kule slim-fit t-skjorter, men de koster 500-700kr stykket.

Lenke til kommentar

argh.. irritabelt. Det svarte og rosa Adioparet som jeg posta bilde av litt lenger opp på siden, finer jeg ingen steder. Den sia det bildet var på har ikke det paret til salgs. Hvertfall ikke som jeg finner. Er jo noen som ligner, men syns akkuratt de var så kule. Noen som veit hvor jeg kan få tak i akkuratt de?

Lenke til kommentar
argh.. irritabelt. Det svarte og rosa Adioparet som jeg posta bilde av litt lenger opp på siden, finer jeg ingen steder. Den sia det bildet var på har ikke det paret til salgs. Hvertfall ikke som jeg finner.  Er jo noen som ligner, men syns akkuratt de var så kule. Noen som veit hvor jeg kan få tak i akkuratt de?

6578603[/snapback]

Husker jeg så de på 50/50 i Harstad! Da har de dem sikkert på 50/50 i Tromsø eller Oslo også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...