Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal session ta in SB? Shit så kult, håper de tar de inn i Stavanger også, da vanker det rabatter  :) . Råe sko du har kjøpt Sneakerholic og goddamn for en fet logo Hall of fame har, er det Pay2 som står bak designet?

 

tob2k; k9z

6562504[/snapback]

pay2 er en vill graffiti artist :)

hva er sb foresten?

Lenke til kommentar
SB er (copy n paste fra Sneaker-experten vår  :) )

 

SB står for skateboard og en av hovedforskjellene er den tjukke pløsa som gjør at skoa sitter bedre og for beskyttelse av foten ved skating. Skater ikke selv, men SB's er noe av det søteste på markedet.

 

Og ja, Pay2 er crazy.,.

6562591[/snapback]

liten offtopic: Liker seen bedre ;)

Lenke til kommentar

KissaMcDuck: SB er rundt hjørnet, også i Stavanger, bare å glede seg, this is only the beginning! :w00t: Om det er pay2 som har laget logoen er jeg ikke helt sikker på, men jeg vet han er godt kjent med bestyrerene av butikken. Liker forresten sean bedre jeg og, og coderock enda mer . :love:

 

AnAnAs: Der fikk jeg en halvstiv en. :blush: Den drømmeverdenen minner meg nesten om virkeligheten. Pinch me am I dreaming? Noe jeg iallefall drømmer om er disse:

 

post-10803-1153965009_thumb.jpgpost-10803-1153965015_thumb.jpg

 

ErikFN: Ikke noe problem, mange vil aldri eller sjelden bli brukt og mange går jeg med kanskje 2 ganger i måneden. Som oftest har jeg 10-12 par som jeg "velger mellom" når jeg bare skal en tur i butikken eller på forelesning blandt uvitende studenter.

Lenke til kommentar
Om det er pay2 som har laget logoen er jeg ikke helt sikker på, men jeg vet han er godt kjent med bestyrerene av butikken. Liker forresten sean bedre jeg og, og coderock enda mer . :love:

Warlocks/Tommy Tee guttene?

6565260[/snapback]

 

Sean og Coderock er ikke warlocks gutta :), ikke er det nødvendig å namedroppe writer navna dems eventuelle crews heller.

 

Coderock er jo i en egen klasse når det kommer til characters, eneste norske kunstneren som har fått lage Absolut Art, står respekt av det

 

17_absolut.jpg

 

yea yea, nok OT, får heller lage en egen graffiti tråd :D

Lenke til kommentar
Sean og Coderock er ikke warlocks gutta :), ikke er det nødvendig å namedroppe writer navna dems eventuelle crews heller.

 

yea yea, nok OT, får heller lage en egen graffiti tråd :D

6565279[/snapback]

 

Warlocks gutta har sin egen historie skrevet i oslo :)

De er konge.

 

og btw, det er en graffiti tråd fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...