Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh..freshe shoe's mannen...er hypp på noen nye sneakers selv, men lommeboka sier nei :(

6561483[/snapback]

Lommeboka sier jobb mer :) Gode nyheter forresten, snakket med duden som er hovedansvarlig for SB's i Norge og han sa at de skal begynne å ta inn SB's i Trondheim på Session :fun::w00t:

 

ehs5: veldig clean og pen new era cap!

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

Jeg elsker New Era capser :love: , har 3 stykker nå, men skal gå til innkjøp av flere etter sommer'n..kan hende det ruller inn litt greens :D

 

NEFCPdabuhouast-camel.jpg

 

^^ Den syns jeg er ganske stilrein og digg...(Sorry hvis bildene er store)

 

NEFcamobosredALT-dessto.jpg

 

^^ Litt morsom, men også en fet caps... er hypp på de 2.. men det er jo så sinnsykt mange capser å velge mellom der, så jeg veit aldri hva jeg vil ha :p

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Nike SB, det er skateboard-greier, ikke sant?

6561521[/snapback]

Stemmer det, SB står for skateboard og en av hovedforskjellene er den tjukke pløsa som gjør at skoa sitter bedre og for beskyttelse av foten ved skating. Skater ikke selv, men SB's er noe av det søteste på markedet.

 

Når det kommer til New Era capser pleier jeg å holde det ganske rent. Synes det har tatt litt for mye av med "pipings" og mye dill på. Dessuten drar jeg sjelden ut på byen med caps da man blir utrolig forskjellsbehandlet og får mye dømmende dritt fra dørvaktene. Jeg har blitt nektet inngang på Samfundet av alle steder med NE-cap fordi de trodde jeg var en annen og mente at jeg var up to no good. Hadde ikke engang drukket noe...

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Stemmer det, SB står for skateboard og en av hovedforskjellene er den tjukke pløsa som gjør at skoa sitter bedre og for beskyttelse av foten ved skating. Skater ikke selv, men SB's er noe av det søteste på markedet.

 

Når det kommer til New Era capser pleier jeg å holde det ganske rent. Synes det har tatt litt for mye av med "pipings" og mye dill på. Dessuten drar jeg sjelden ut på byen med caps da man blir utrolig forskjellsbehandlet og får mye dømmende dritt fra dørvaktene. Jeg har blitt nektet inngang på Samfundet av alle steder med NE-cap fordi de trodde jeg var en annen og mente at jeg var up to no good. Hadde ikke engang drukket noe...

6561547[/snapback]

 

no offence, men nederste delen av signaturen din gir meg grunn til aa tro du ikke er up to noe good.

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
no offence, men nederste delen av signaturen din gir meg grunn til aa tro du ikke er up to noe good.

6561870[/snapback]

OT: no offence, men utsagnet ditt gir meg grunn til å tro at du er en lite opplyst kid som ikke vet hva du snakker om... benytter meg av linje 2 i din signatur og tar uttalelsen din som tull!

6561934[/snapback]

 

gjoer du klokt i :)

 

edit:

mulig du har rett om jeg er lite opplyst, men fleste jeg kjenner med den holdningen er "up to no good." skal nevenes at de er like gammel som meg og roeyker 2 be kewl!!11one. men nok OT.

 

ontopic: fete sko de du postet lenger uppe, men ikke helt min stil ;)

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...