Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lacoste ekke tidløst lengere. alle kidsa på blokka har lacoste.

6557134[/snapback]

Delsetningen etter kommaet beviser jo ingenting?

6557151[/snapback]

beviser at mange utrolige hated folk eier ett par av de ;>

kjøper klær som ikke finnes i norge pga. jeg hater å se folk med samme klær som meg.

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvem har noen gang sagt at Puma var tidløst?

6557267[/snapback]

ingen, men jeg sier bare at i 2005 var det alot of whores som brukte puma.

Sånn er det nå med lacoste. Må nesten spør meg selv, hva blir det neste år?

6557278[/snapback]

 

Neste år blir det Ice Creams. Skjønner ikke at de ikke slo til i år.

Lenke til kommentar
Neste år blir det Ice Creams. Skjønner ikke at de ikke slo til i år.

6557294[/snapback]

tror aldri ice creams vil ta helt av... har ikke hørt noe om at de skal lage dem i noe stort opplag, dessuten blir de ikke noe penere. originale i beige med lyseblå og hvite diamanter er desidert det peneste de vil bli.

 

ati-radeon: sjansene dine for å få tak i den ekte er såpass slimme at jeg ville gitt opp allerede nå. uansett et itrolig sløseri å kjøpe sånt til de ekstreme summene de skal ha. da legger jeg heller pengene til side å kjøper meg en dressjakke eller noe.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du de skoene, og hva er navnet på de ?

6555639[/snapback]

 

Circa CX101, White/Memoirs. Bestillte fra www.skateamerica.com, ingen erfaring fra den sida. så vi får se hvordan servicen er!

 

De andre (Circa 105, White/Plaid) bestillte jeg fra www.sourceboards.com, de virker rimelig bra hvertfall. Skoene er allerede sendt utifra ordrestatus!

 

Regner med det blir litt toll og slikt på dette? Har egentlig lite erfaring med å handle fra utlandet. Håper det ikke tar så altfor lang tid den fortollinga hvertfall..

6556958[/snapback]

 

Kan du si ifra når du har motatt skoa fra www.skateamerica.com , og fortelle hvordan servicen og skoene var ?

Lenke til kommentar
Sneakerholic vi skal gifte oss.

6556918[/snapback]

ok søtnos :blush: jeg vil gifte meg i beaverton, oregon, home of nike i disse

 

post-10803-1153864045_thumb.jpg

6557335[/snapback]

No offence, men mitt store prosjekt her i livet er å legge til en ekstra paragraf i ekteskapsloven som forbyr partene å møte opp i seremonien med joggesko. Strafferammen burde være min. 14 dagers samfunnsarbeid; pusse pensko hos Ferner Jacobsen.

Lenke til kommentar
No offence, men mitt store prosjekt her i livet er å legge til en ekstra paragraf i ekteskapsloven som forbyr partene å møte opp i seremonien med joggesko. Strafferammen burde være min. 14 dagers samfunnsarbeid; pusse pensko hos Ferner Jacobsen.

6558008[/snapback]

hehe, jeg er da ikke seriøs, og det er jeg heller ikke med å gifte meg med vero_nica (enda :blush: )!

det som er litt moro der er at colorwayen heter tuxedo (og nei, har ingen planer om å gifte meg i tuxedo heller, synes det er tacky)

Lenke til kommentar
Sneakerholic vi skal gifte oss.

6556918[/snapback]

ok søtnos :blush: jeg vil gifte meg i beaverton, oregon, home of nike i disse

 

post-10803-1153864045_thumb.jpg

6557335[/snapback]

No offence, men mitt store prosjekt her i livet er å legge til en ekstra paragraf i ekteskapsloven som forbyr partene å møte opp i seremonien med joggesko. Strafferammen burde være min. 14 dagers samfunnsarbeid; pusse pensko hos Ferner Jacobsen.

6558008[/snapback]

Jeg skal gifte meg i lilla/mørkeblå grilldress, flip-flops, sombrero og t-skjorte med Norsk Tipping på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...