Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi er inne på sko, i dag var jeg innom Kamikaze for å se etter skjorter når noen russiske kvinner kommer inn i butikken. Jeg rakk og høre "Å nei, hva vil disse menneskene nå? Måtte de komme seg ut!" så dukket plutselig to menn opp. Mens han ene så fort rundt i butikken og så etter klær, prøvde han andre sko. Plutselig forsvant alle ut av butikken, som ved magi. Med seg hadde de også fått med seg skoene han ene prøvde...

 

Er det rart de behandler visse "kunder" på en frekk måte, egentlig?

Lenke til kommentar
Når vi er inne på sko, i dag var jeg innom Kamikaze for å se etter skjorter når noen russiske kvinner kommer inn i butikken. Jeg rakk og høre "Å nei, hva vil disse menneskene nå? Måtte de komme seg ut!" så  dukket plutselig to menn opp. Mens han ene så fort rundt i butikken og så etter klær, prøvde han andre sko. Plutselig forsvant alle ut av butikken, som ved magi. Med seg hadde de også fått med seg skoene han ene prøvde...

 

Er det rart de behandler visse "kunder" på en frekk måte, egentlig?

6556329[/snapback]

Jeg tenkte akkurat det samme da jeg var på jobb og det kom inn ei dame, ganske dårlig kledd+ at hun så litt russisk ut. Men tror du steike meg ikke hun handlet for 3000,- :-P

 

Men skjønner at de blir frustrerte. Vanskelig å følge med, i dag så jeg ei dame komme ut av et prøverom, uten klær. Sjekka rommet etter henne, og null klær hang der.

Lenke til kommentar
Footlocker<3 Synd at de skoene jeg likte var for gutter... :( Ingen hadde liten nok str.

6556325[/snapback]

Kanskje vi skal bytte føtter en liten stund, så kan jeg teste ut alle de fete dame-sneakersene. :dremel:

 

Å ha 10-10.5 er slitsomt, det er størrelsen som blir raskest utsolgt og koster generelt mer hvis det ikke er butikk...

Lenke til kommentar
Hva gjorde du da, Hanne:)?

6556446[/snapback]

Snakka med ei anna ei som jobber der, og vi kom frem til at hun hadde sikkert satt seg ned i prøverommet eller henta datra på 4 der :hmm:

 

Tok meg en runde over klærne etterpå, og så ikke noe som manglet. Vi har bare ute en av hver str, så lett å vite om noe er solgt/borte!

Lenke til kommentar
Footlocker<3 Synd at de skoene jeg likte var for gutter... :( Ingen hadde liten nok str.

6556325[/snapback]

Kanskje vi skal bytte føtter en liten stund, så kan jeg teste ut alle de fete dame-sneakersene. :dremel:

 

Å ha 10-10.5 er slitsomt, det er størrelsen som blir raskest utsolgt og koster generelt mer hvis det ikke er butikk...

6556461[/snapback]

Ja, gjerne det! Har aldri sett fete damesneakers jeg. Vært på leting hele livet :p

Lenke til kommentar
Ja, gjerne det! Har aldri sett fete damesneakers jeg. Vært på leting hele livet :p

6556469[/snapback]

Det blir bare en midlertidig løsning altså, vil gjerne slippe å selge skoa jeg allerede har kjøpt... Nike pøser ut en del jentesneakers som er ganske fete, men sjelden de kommer hit til det kalde nord, likevel er det vintage sneakers som er fetest på jenter synes jeg. Gamle air-modeller fra det glade 80-tall og tidlig 90tallet. Vanskelig å få tak i da så det krever mye jobb.

Lenke til kommentar
Det blir bare en midlertidig løsning altså, vil gjerne slippe å selge skoa jeg allerede har kjøpt... Nike pøser ut en del jentesneakers som er ganske fete, men sjelden de kommer hit til det kalde nord, likevel er det vintage sneakers som er fetest på jenter synes jeg. Gamle air-modeller fra det glade 80-tall og tidlig 90tallet. Vanskelig å få tak i da så det krever mye jobb.

6556513[/snapback]

[Tourettes]

FUCK...ASS...PISS!

[/Tourettes]

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar
Det blir bare en midlertidig løsning altså, vil gjerne slippe å selge skoa jeg allerede har kjøpt... Nike pøser ut en del jentesneakers som er ganske fete, men sjelden de kommer hit til det kalde nord, likevel er det vintage sneakers som er fetest på jenter synes jeg. Gamle air-modeller fra det glade 80-tall og tidlig 90tallet. Vanskelig å få tak i da så det krever mye jobb.

6556513[/snapback]

[Tourettes]

FUCK...ASS...PISS!

[/Tourettes]

6556544[/snapback]

 

OffT: Noen som har sett Stephen Lynch eller? :tease:

 

OnT:Har for store føtter til mye, ligger på 45-46.

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du de skoene, og hva er navnet på de ?

6555639[/snapback]

 

Circa CX101, White/Memoirs. Bestillte fra www.skateamerica.com, ingen erfaring fra den sida. så vi får se hvordan servicen er!

 

De andre (Circa 105, White/Plaid) bestillte jeg fra www.sourceboards.com, de virker rimelig bra hvertfall. Skoene er allerede sendt utifra ordrestatus!

 

Regner med det blir litt toll og slikt på dette? Har egentlig lite erfaring med å handle fra utlandet. Håper det ikke tar så altfor lang tid den fortollinga hvertfall..

Lenke til kommentar

20051107-lacoste_man_carnaby_retro.jpg

Kjöpte disse skoene paa Foot Locker i dag for €79,95. Er veldig fornöyd, det var paa tide aa bytte sko. Hva synes dere?

 

Jeg har ogsaa et spörsmaal. Jeg er naa i Tyskland og shoppingen her er fantastisk.

Jeg trenger en ny skolesekk. En som det er mye plass i, men som ogsaa er stillig og pen aa se paa. Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...