Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg foretrekker jenter med et uhøytidelig 'approach' til klær. Jenter som kler seg i freaky topper, stramme jeans og spisse sko byr meg i mot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Joggesko og joggebukse.. MAJORE turn-off.

Det synes ikke jeg.

 

Stramme bukser er fint nok det. Synes bare jenter generelt er utrolig dårlige til å velge sko.

Lenke til kommentar
Det er ikke som om klikk-klakkingen er noe gøy da. Det er bare hælene som er sånn :p

Ingenting som å se klekk-klakk-chicks balansere rundt i byen 100% fokusert for å ikke gå på snørra :D

 

Jeg irriterer meg over høyhelte sko. For det første så kan det umulig være behaglig å gå i. Jeg har i hvert fall aldri snakket med noen som synes høhelte sko er bahglig. For det andre såer lyden for jævlig og for det tredje så ser det så falskt og tullete ut.

Lenke til kommentar
Stiletthæler er vanskelig å gå på. Høyhælte sko generelt sett er ikke SÅ vanskelig å gå på.

 

Min mening:

Man får finere holdning

Man får penere gange (istedet for subb-subb, så får man vrikkvrikk)

Rumpen tar seg bedre ut

Man ser høyere ut

Ditto. Helt enig med deg, ingenting er bedre enn smukke jenter i nydelige stillett-hæler:)

Lenke til kommentar
Stiletthæler er vanskelig å gå på. Høyhælte sko generelt sett er ikke SÅ vanskelig å gå på.

 

Min mening:

Man får finere holdning

Man får penere gange (istedet for subb-subb, så får man vrikkvrikk)

Rumpen tar seg bedre ut

Man ser høyere ut

Personlig synes jeg de færreste får noen bedre holdning av høyheltesko, de fleste ser ut som kyr i slike sko. De færreste får noen penere gange, de fleste ser ut som om de går på slakk line. Ræva blir ikke finere, det ser mer ut som om den er presset opp og ut, det ser bare jalla ut. Og er det så jækla viktig å være høy?

 

Mine personlige meninger...

Lenke til kommentar

Joggebukse kan være chill på tentamener o.l., men ellers prøver jeg å ungå det. Bruker joggebukse når jeg bare skal chille hjemme med kompiser også da ;)

 

 

EDIT: når jeg er på hytten om sommerene dasser jeg også rundt i joggebukser da jeg ikke orker å ta på meg noe annet eller skal ned på bryggen å sole meg, da skal den jo av med en gang uansett

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Jeg liker joggebukse/treningsbukser, om det er en skikkelig turn-off som darkness sier så får det bare vær det. Er vel derfor jeg sitter her uten jente (?) :p.

 

Som jeg sa tidligere i posten, så ser jeg aldri på skona til en person, om det er jente eller gutt. Om jenta går i "skatesko" eller joggesko, gjør meg ingenting. Høyhelte sko det er ikke så fint, i grunn. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...