Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som jobber på Kamikaze er nokså sære. Jeg har f.eks. hørt "her finner du nok ingenting" flere ganger. :p

6543012[/snapback]

6545887[/snapback]

Hehe, de har ikke sagt det til meg - jeg har bare hørt det i butikken. Glemte å si det. Meg er de jo veldig glad i, Svein pleier jo tom. å holde av ting når salget starter. Jakker o.l. er det jo veldig hyggelig å spare 50% på - da kan jeg bruke de 50% på noe annet i stedet. :blush:

Lenke til kommentar
Jeg føler meg undervurdert når jeg handler på litt finere butikker. Kanskje jeg bare er paranoid, men jeg føler ikke at butikkmedarbeiderne frir til meg akkurat.

I Oslo?

6544060[/snapback]

 

Nei, tenkte mer på Stavanger- og Bergen-området.

6545361[/snapback]

 

Slenger meg på den.

 

Jeg pleier egentlig bare å stikke ut igjen hvis det står noen idioter bak kassen

- Kan ikke si jeg liker de som maser "trenger du hjelp eller"-folkene heller

 

De beste er vel et smil og et lite "hei".

Lenke til kommentar

jaja, sendt en mail til både de og stress. prøvde se litt på utenlandske sider men det jeg fant hadde sinnsykt dyr frakt. orker ikke betale 70 euro i frakt for et par sko.

 

Noen som vet av noen ok utenlandske nettbutikker som selger den typen sko, og sender til norge?

Lenke til kommentar

lurte på en ting jeg hadde en svart liten prikk på nesa, som ble litt større. Jeg begynte å presse den på begge sider slik at det som var inni kunne komme ut, men det hjalp ikke. Nå ser det ut som en litt stor kvise på nesa, men det er det ikke. What to do?

 

Var en som mente det var 'svarte hoder' og det finnes krem for å smøre det på.

 

 

 

Var i Roma i to uker og fikk ikke kjøpt noe spesielt, men kjøpte sko og briller til ikke så høy pris hva synes dere? :

tilsammen kosta det 500 kroner(halv pris) og brillen er ikke ekte. (var ei som kjøpte D&G briller som ligna nesten helt, men bare med D&G merke på hjørne.

post-47778-1153824726_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...