Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Haha. Hvis man går inn i butikken i tro om at man skal finne noe fint, så kan man vel le litt av prisen fordi den var mye høyere enn man hadde trodd? Er det i såfall respektløst mot butikkmedarbeideren? Er det butikkmedarbeideren som har priset varene? Er det unaturlig å synes at varene er dyre?

 

Jeg jobbet på posten og hørte neste daglig "nei, og nei så dyre frimerkene har blitt". De var økt med 50øre! Burde jeg blitt fornærmet og nektet de adgang?

 

La oss si at det var grunn til at butikkmedarbeideren hos K. skulle føle seg fornærmet på en av kundene. Hvordan kan han/hun da vite med en gang hun ser en kunde om denne personen skal fornærme han/henne? Du sa at de gjerne kunne finne på å i "her er det ingenting for deg" bare ved å se på deg. Er ikke det en mye større fornærmelse mot enkeltpersonen?

 

ALLE burde være velkommen inn, uansett størrelse på lommebok. Om en person oppfører seg ufyselig mot de ansatte, så er det noe annet. Men å dømme pga klær/utseende osv blir rett og slett for dumt. Om jeg hadde blitt behandlet som kongelig i den butikken, og visst om at de behandlet andre kunder som dritt, så hadde jeg likevel valgt å holde meg unna butikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg ikke skjønner, er hvordan folk klarer å la være å legge plaggene tilbake der de lå og slik de lå før de prøvde plagget! Det er ikke så veldig vanskelig faktisk!

6542714[/snapback]

Uff, det er jo så stress når en prøver rundt 20 plagg. Skal en gå rundt hele butikken når en ikke engang husker hvor og hvordan de lå? Jeg må innrømme at jeg er slapp med å legge klær fint tilbake, men i de fleste butikkene jeg handler i tilbyr de som jobber der å ta det for meg, heldigvis.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Uff, det er jo så stress når en prøver rundt 20 plagg. Skal en gå rundt hele butikken når en ikke engang husker hvor og hvordan de lå? Jeg må innrømme at jeg er slapp med å legge klær fint tilbake, men i de fleste butikkene jeg handler i tilbyr de som jobber der å ta det for meg, heldigvis.

6543443[/snapback]

 

skal alle proeve saa mange klaer samtidig etter da?

stoerste antall plagg jeg har tatt med meg inn i ett proeverom er 5.

 

edit: omformulering

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
20 plagg? De fleste butikker har vel en maksgrense for hvor mye du kan ta med inn i prøverommet på en gang?

6543452[/snapback]

Jepp, rundt syv eller ti, og da henger de resterende plaggene rett utenfor prøverommet slik at jeg kan hente klær etter hvert som jeg er ferdig med de andre jeg prøver. Hvis jeg skulle prøvd å legge alle klærne tilbake, hadde det nok bare blitt mer rotete enn det er i utgangspunktet.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Det jeg ikke skjønner, er hvordan folk klarer å la være å legge plaggene tilbake der de lå og slik de lå før de prøvde plagget! Det er ikke så veldig vanskelig faktisk!

6542714[/snapback]

Uff, det er jo så stress når en prøver rundt 20 plagg. Skal en gå rundt hele butikken når en ikke engang husker hvor og hvordan de lå? Jeg må innrømme at jeg er slapp med å legge klær fint tilbake, men i de fleste butikkene jeg handler i tilbyr de som jobber der å ta det for meg, heldigvis.

6543443[/snapback]

 

Det er klart, 20 plagg er meget mye, men som sagt, jeg er av den oppfatning at man skal legge tøyet tilbake slik man fant det før man prøvde det. Antar da at det lå med brettekanter ja.

Just my point of veiw!

 

Men jeg klarer ikke folde dem sammen på lik måte.

Hvorfor ikke? Det er da ikke vanskelig? Har du prøvd da?

Lenke til kommentar
20 plagg? De fleste butikker har vel en maksgrense for hvor mye du kan ta med inn i prøverommet på en gang?

6543452[/snapback]

Jepp, rundt syv eller ti, og da henger de resterende plaggene rett utenfor prøverommet slik at jeg kan hente klær etter hvert som jeg er ferdig med de andre jeg prøver. Hvis jeg skulle prøvd å legge alle klærne tilbake, hadde det nok bare blitt mer rotete enn det er i utgangspunktet.

6543458[/snapback]

 

Hvor mange plagg kjøper du gjennomsnittlig hvis du tar med deg 20 plagg om gangen da?

Lenke til kommentar
Skal vi diskutere antall plagg i skifterommet nå?

 

Får lønning for 140 timer om 2 dager. Da blir det shopping. Noen som vet om noen kule "moderate" belter, sko og denim bukser?

6543589[/snapback]

Jeg synes Jack and Jones har veldig kule dongeribukser. :)

Kvaliteten er heller ikke så værst.

Og du kan sikkert få noen belter der og. :p

Lenke til kommentar
Problemet her er folkeskikk. Det finnes dessverre altfor mange som ikke eier folkeskikk. Liker du ikke prisene på Kamikaze så kom deg vekk! Det finnes en H&M lenger opp i veien, det er direkte respektløst å stå der og le høylytt av prisene.

6543195[/snapback]

 

Ja!

 

Jeg blir flau på venners/kjæresters vegne når de står i en butikk og høylytt sier "å fy faen så dyrt det er her" osv.

 

Eller når de ler av varer og slikt. WTF liksom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...