Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Kommer vel også an på butikken, dersom noen roter på Kamikaze så får de faktisk kjeft. :wee:

 

Edit: Gjelder ikke "faste" kunder.

6542987[/snapback]

 

Hadde noen kjeftet på meg, så hadde jeg aldri satt min fot der igjen. Til de blodprisene så hadde jeg ikke forventet meg noe annet enn den beste service.

6543003[/snapback]

De som jobber på Kamikaze er nokså sære. Jeg har f.eks. hørt "her finner du nok ingenting" flere ganger. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns det er helt greit jeg, så har jeg noe å gjøre når det er stille i butikken! Sier stort sett til kundene at de kan la det henge, så kan jeg ta det! Har man plukka med seg mye, kan det være vanskelig å huske hvor alt hører til.

6542985[/snapback]

 

Jo da, har ikke så veldig mye i mot det jeg heller, for det er som du sier, et tidsfordriv når det er stille og rolig!

Men, det som irriterer meg mest, er de kundene som kun er i butikken for å rote! Dersom vedkommede ser et plagg han/hun liker, og det kanskje ligger i bunnen i størrelsesordningen, er det ikke snakk om å løfte av de overliggende plaggene, men derimot dra og røske alt man orker og makter slik at man får ut underste plagg uten å løfte plaggene over. Slike ting kan jeg ikke begripe hvordan det er mulig å få til...

 

Det er godt mulig man må ha jobbet i butikk for å skjønne dette, ikke vet jeg...

Lenke til kommentar

Det er sant, på h&m, JC o.l henger det jo stativ man kan henge ifra seg klær man ikke skal ha osv. utenfor prøverommene.

De gangen man prøver noe der er det lett å henge ifra seg om man ikke skal ha de ;P

 

Men, jeg kjøper som regel bare sokker, helt plain ensfarvede t-shirts til å bruke under andre ting osv. på h&m, så der prøver jeg aldri noe..

Lenke til kommentar
Høres ut som en drittbutikk. Slik behandlig hadde jeg aldri tolerert.

6543059[/snapback]

Problemet er at det ofte kommer byturister (folk fra andre steder enn Oslo) inn i grupper på 4-5 kun for å snakke høyt og le av prisene i butikken. Det er jo klart at man blir litt sur da, når det kommer bønder inn i butikken for å rote og le høyt av prisene. Dessuten blir ofte de andre kundene irriterte over "støyen" - Kamikaze er jo ikke en mobilfri butikk uten grunn, det skal være litt stille og rolig.

Lenke til kommentar
Høres ut som en drittbutikk. Slik behandlig hadde jeg aldri tolerert.

6543059[/snapback]

Problemet er at det ofte kommer byturister (folk fra andre steder enn Oslo) inn i grupper på 4-5 kun for å snakke høyt og le av prisene i butikken. Det er jo klart at man blir litt sur da, når det kommer bønder inn i butikken for å rote og le høyt av prisene. Dessuten blir ofte de andre kundene irriterte over "støyen" - Kamikaze er jo ikke en mobilfri butikk uten grunn, det skal være litt stille og rolig.

6543076[/snapback]

Forstår dem egentlig godt

 

 

Jeg jobber selv i en butikk som selger dyre plasma-tv'er og hjemmekino. Hender ofte at en småfeit bonde med ølvomm og "Æg æ jærbu"-tskjorte kommer og ler av prisene og peker på en plasma-tv til 30-40 000 og sier han skal ha fire slike og ler enda mer.

 

Selv legger jeg klær jeg ikke skal ha fint tilbake der jeg fant dem slik som det var før jeg kom. Litt respekt har jeg :)

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Jeg jobber selv i en butikk som selger dyre plasma-tv'er og hjemmekino. Hender ofte at en småfeit bonde med ølvomm og "Æg æ jærbu"-tskjorte kommer og ler av prisene og peker på en plasma-tv til 30-40 000 og sier han skal ha fire slike og ler enda mer.

6543129[/snapback]

 

grunnen til at de ler er vel fordi de vet at man får tv'n til halveprisen på nett. :green:

 

--

 

ellers må jeg bare si at kamikaze er en overprisa skitbutikk, og når det gjelder roting i butikkene så er det jo ikke til og komme utenom. og det er jo strengt tatt en av arbeisoppgavene til de ansatte å holde det ryddig, så slutt og klag. skal man begynne og rydde av bordet selv når man er ute og spiser på restaurant f.eks?

Lenke til kommentar
Om jeg kommer inn på en butikk i felleskjøprdess kan jo ikke de ansatte vite om jeg har 100,- på konto eller en mill! Derfor skal alle kunder behandles likt.

 

Når kunder fnyser av prisene i butikken, later jeg bare som ingenting. Er ikke jeg som bestemte hva varen skulle koste uansett.

6543159[/snapback]

Hvis de er uenige i prisene kan de vel holde det inni seg? Jeg har ingenting i mot folk som mener at 20 000 er for mye for et par høyttalere, men de trenger ikke å stå og peke og le høylytt.

 

:mrgreen: @ Phax

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Problemet her er folkeskikk. Det finnes dessverre altfor mange som ikke eier folkeskikk. Liker du ikke prisene på Kamikaze så kom deg vekk! Det finnes en H&M lenger opp i veien, det er direkte respektløst å stå der og le høylytt av prisene.

6543195[/snapback]

 

Folkeskikk ja, vil påstå at det er det det handler om her. Man kan ikke behandle kunder på den måten uansett hvor uhøflige de er. Da har man ingenting i et serviceyrke og gjøre, så kom dere vekk! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...