Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Er det vanlig, eller en norm, at man skal gi plagget til de butikkansatte hvis man ikke skal ha plagget etter å ha prøvd det? Vet det er sånn i USA, men har egentlig ikke peiling.

6542692[/snapback]

 

Tja, om det er vanlig tror jeg nok ikke, men de butikkansatte setter hvertfall stor pris på det, det er helt sikkert.

Selv kan jeg ikke fordra kunder som ikke vet hvordan man legger klærne tilbake slik de lå.

 

Det jeg ikke skjønner, er hvordan folk klarer å la være å legge plaggene tilbake der de lå og slik de lå før de prøvde plagget! Det er ikke så veldig vanskelig faktisk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et spørsmål til dere her inne...

 

Når dere er ute og handler, hvor mange av dere kan med hånden på hjertet si at de rydder etter seg når dere har prøvd et plagg eller fler?

6542617[/snapback]

Har jeg med meg et par plagg inn in prøverommet tar jeg de tilbake osv... Har jeg med førti og ingenting passer og jeg bare blir sur kan de bare henge der:-p

Men butikker som Bik Bok og H&M osv er så sinnsykt rotete, at viss jeg begynner å brette plaggene, eller henge de pent på plass ender det vel bare med at jeg rydder hele butikken!

Lenke til kommentar
Det er litt annen praksis hos HM og den type kjede, enn f.eks.  JC, Carlings ovs...

 

Overrasker meg at det er så mange som skriver her at de rydder etter seg.. Opplever til stadighet, hver dag, at folk ikke gjør det..

6542968[/snapback]

Syns det er helt greit jeg, så har jeg noe å gjøre når det er stille i butikken! Sier stort sett til kundene at de kan la det henge, så kan jeg ta det! Har man plukka med seg mye, kan det være vanskelig å huske hvor alt hører til.

Lenke til kommentar
Kommer vel også an på butikken, dersom noen roter på Kamikaze så får de faktisk kjeft. :wee:

 

Edit: Gjelder ikke "faste" kunder.

6542987[/snapback]

 

Hadde noen kjeftet på meg, så hadde jeg aldri satt min fot der igjen. Til de blodprisene så hadde jeg ikke forventet meg noe annet enn den beste service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...