Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Liker egentlig ikke så godt å shoppe, men jeg elsker å ha nye klær.

 

Bare meg som digger hvite sneakers?

Selv har jeg et par knallhvite Nike AirForce 1 high-top. Føler meg så sjef når jeg kommer gående med dem nedover gata :D

Lenke til kommentar

Digger hvite sko generelt, men mine knallhvite Lacoste sko ser helt voldtatt ut etter noen litt klønete manøvrer på jobben.

 

Noen tips til hvordan man kan få slitt hvitt skinn som er skrapet på så det er litt grått til å bli hvitt igjen? Kan man kjøpe noe middel å ta på eller noe sånt? De er ikke normalt skitne, bare skrapet litt opp så det ser litt stygt ut.

Lenke til kommentar
Bare meg som digger hvite sneakers?

Selv har jeg et par knallhvite Nike AirForce 1 high-top. Føler meg så sjef når jeg kommer gående med dem nedover gata :D

6534904[/snapback]

nja...hvitt er en farge man definitivt ikke bør overdrive bruken av. men hvite sneakers kan fungere helt fint, så lenge de ikke kombineres med for mye (les: mer enn omtrent ingenting) hvitt ellers i antrekket.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Prøver du å si at hvite sneakers, en hvit tee, og noen enkle fine jeans ikke er en klassiker huhhhh?

 

Bruker ikke så mange HELT hvite sko selv, men..

6535156[/snapback]

det kan fort bli litt mye, iallefall i mine øyne. men jeg har aldri prøvd å påstå at jeg sitter med noen fasit her =]
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes også at hvite sko og hvit tee er på sin plass. Hvite sko og hvitt belte passer også. Er enig i at for mye hvitt ikke ser helt bra ut.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke hvite bukser, uansett årstid. Hvite med striper kan gå, men helt hvite er ikke pent.

6537122[/snapback]

Å joda, min favorittbukse er fra Marithé et François Girbaud, den er litt "revet" opp foran ved skrittet - innsiden er lyseblå, så du ser det lyseblå stoffet foran, kan du si .. eh, ja. Om du skjønner. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...