Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Allikevel, virker litt tungvint å kjøpe sko på nettet.  ;)

6531577[/snapback]

 

tungvint og handle klær generellt på nett, men sånn er det når man bor en plass det er dårlig stelt med butikker.

 

--

 

stress har jeg trålet gjennom, fant egentlig lite jeg likte. skal titte litt på zneakers.no.. første intryket må sies og være ei ræva nettside som er ekstremt buggy og lite brukervennlig... :wee:

 

edit: falt forresten veldig for den Monarchy buksa, vurderer bestille. men usikker på disse størrelsene.. litt verre og bruke angrefristen når det er fra utlandet.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Allikevel, virker litt tungvint å kjøpe sko på nettet.  ;)

6531577[/snapback]

Vet du hvilken størrelse du har så er vel ikke det noe problem?

6531741[/snapback]

 

Det varierer litt fra produsent til produsent da. Er ganske vanskelig å vite hva som er optimal størrelse på alle modeller.

Lenke til kommentar

evt nord-norge. anyways, sitter her og irriterer vette av meg over zneakers.no, for ei møkka side. Syns da det hadde vært ganske elementart og kunne sortere ut sko etter dame og herre modeller f.eks, og filtrere bort sko som ikke er på lager. for det er faktisk mestparten av utvalget deres.. og de få de har på lager har de ikke i min størrelse.

 

irriterende..

 

håper fortsatt på hjelp på bukse sp.målet mitt. dere burde vel kunne sånn der..

Lenke til kommentar

Jeg var og fikk sjekket føttene mine og hvor jeg hadde diverse trykkpunkter osv, og fikk veldig god anbefaling og veiledning når det gjaldt løpesko, noe jeg satt stor pris på. Derfor var valget meget enkelt, spesielt mtp. beinhinnebetennelsen min...

For øvrig takk ;)

Endret av OShea
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...