Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jaja, men det var ikke det eneste merket jeg nevnte, var det vel?

6521431[/snapback]

Nei, men du forstår sikkert hva han mener nå? I Norge er det nokså vanskelig å finne bukser med samme passform som Lindeberg, i samme prisklasse.

 

Eneste jeg kommer på er muligens bukser fra Marithé et François Girbaud, som ikke pleier å være så utrolig dyre (ca. 2.500 for en vanlig jeans). Men nå er det jo kun to butikker i hele Norge som har hatt Marithé et François Girbaud, og sist jeg sjekket lå den nærmeste butikken 500 km unna huset til LarsP. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sneakerholic:

 

Er det de jeansa fra The Hundreds?

6521387[/snapback]

correct-o-mundo! syk kvalitet på den rå-denimen de bruker (etter en haug med vask og bruk er de fremdeles som nye), og alt av sømmer og details er det en helt usedvanlig god kvalitet på... har aldri vært borti bukser som har imponert meg såpass kvalitetsmessig, evisu og lrg har bleknet litt i forhold

6521459[/snapback]

 

 

Høres bra ut, kanskje jeg må teste de.

 

Robbiedeluxe: Ja, skjønner. Måtte bare være litt sta først :tease:

Lenke til kommentar
Ville du kjøpt?

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Burberry.jpg

6524864[/snapback]

ekke derre stripene copy wrigthed a?

 

leter etter netshoper som selger bape, men hakke funnet noe. Bror sa at det var vanskelig å finne butikker, han sa at noen av venne hannes måtte dra til japa elns for å finne en butikk.

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar

det er produsert flere hundre ganger mer fake bape enn det finnes originalt, derfor er det meste du ser av bape på nettet rett og slett søppel. fordi bape er et såpass overhypet merke er det naturlig at det finnes såpass mye fake. det finnes butikker som fører bape i london og mange steder i europa, trenger ikke dra helt til .jp for å finne no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...