Roberto Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jaja, men det var ikke det eneste merket jeg nevnte, var det vel? 6521431[/snapback] Nei, men du forstår sikkert hva han mener nå? I Norge er det nokså vanskelig å finne bukser med samme passform som Lindeberg, i samme prisklasse. Eneste jeg kommer på er muligens bukser fra Marithé et François Girbaud, som ikke pleier å være så utrolig dyre (ca. 2.500 for en vanlig jeans). Men nå er det jo kun to butikker i hele Norge som har hatt Marithé et François Girbaud, og sist jeg sjekket lå den nærmeste butikken 500 km unna huset til LarsP. Lenke til kommentar
-ROCKSTAR- Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Sneakerholic: Er det de jeansa fra The Hundreds? 6521387[/snapback] correct-o-mundo! syk kvalitet på den rå-denimen de bruker (etter en haug med vask og bruk er de fremdeles som nye), og alt av sømmer og details er det en helt usedvanlig god kvalitet på... har aldri vært borti bukser som har imponert meg såpass kvalitetsmessig, evisu og lrg har bleknet litt i forhold 6521459[/snapback] Høres bra ut, kanskje jeg må teste de. Robbiedeluxe: Ja, skjønner. Måtte bare være litt sta først Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dette hører kanskje ikke hjemme i Mote og utseende tråden, men jeg kjøpte meg løpesko i dag. 800 betalte jeg, men egentlig kostet de 1200. Synes jeg gjorde et godt kjøp der. Helt greit utseende, og sinnsykt gode. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 De var fine da! Skulle hatt nye løpesko og aerobicsko som pustet bedre enn de jeg har nå! Sånt er bestandig nederst på prioriteringslista mi når jeg shopper:-( Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 søte rosa detaljer Så lenge du ikke løper aktivt er det ikke noen særlig vits å investere så alt for mye i et par sko som fort blir skitne og noe sure... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hva syns dere om min nye jakke? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Stilig den, liker hvite plagg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Den var pen. Når det gjelder buksediskusjonen. Passform o.l. må jo være forskjellig for person til person. Folk har da forskjellig kroppsfasong og smak? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ville du kjøpt? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Først Apple + Nike, og nå Burberry + Nike? Men ja, de var nok litt for spesielle kanskje...? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Den er lagd i photoshop.. Så den blir neppe lagd, kansje som custom. Jeg følte den ihvertfall, er ikke noe burberry fan, men hadde vært kult å matche skoene med ett eller annet. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 mcfetridgene (vandals?) fra nike ser jo nesten litt sånn ut, men der er det to lag stoff så det dukker opp et annet pattern under når man sliter evt. river det bort.... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Ville du kjøpt? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6524864[/snapback] ekke derre stripene copy wrigthed a? leter etter netshoper som selger bape, men hakke funnet noe. Bror sa at det var vanskelig å finne butikker, han sa at noen av venne hannes måtte dra til japa elns for å finne en butikk. Endret 21. juli 2006 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 det er produsert flere hundre ganger mer fake bape enn det finnes originalt, derfor er det meste du ser av bape på nettet rett og slett søppel. fordi bape er et såpass overhypet merke er det naturlig at det finnes såpass mye fake. det finnes butikker som fører bape i london og mange steder i europa, trenger ikke dra helt til .jp for å finne no. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 noen norske nettbutikker med litt ok utvalg i sko? for menn, gjerne endel sneakers.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 noen norske nettbutikker med litt ok utvalg i sko? for menn, gjerne endel sneakers.. 6531528[/snapback] http://www.zneakers.no Har ingen erfaring med dem selv, men de virker seriøse (har sendt mail til dem og slikt). Ellers er det jo http://www.stress.no Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hva gjør dere om skoen ikke passer, da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Angrerett. Det er på alt du kjøper på nett/telefonsalg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hva gjør dere om skoen ikke passer, da? 6531560[/snapback] Sender den tilbake? Er 14 dagers angrerett på nett vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå