Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har jo også Men Only som ligger vedsiden av TV2-bygget. Her har de mye Moods, Tiger og Energie. Energie-butikken ligger også fem minutter unna Men Only, men hvis du er interessert i Moods of Norway er Men Only et greit sted å dra!

Jepp, Men Only har vet jeg om :) Har vært der et par ganger før óg, så... Bare Men Only som distributerer Moods i Oslo?

Lenke til kommentar
Du har jo også Men Only som ligger vedsiden av TV2-bygget. Her har de mye Moods, Tiger og Energie. Energie-butikken ligger også fem minutter unna Men Only, men hvis du er interessert i Moods of Norway er Men Only et greit sted å dra!

Jepp, Men Only har vet jeg om :) Har vært der et par ganger før óg, så... Bare Men Only som distributerer Moods i Oslo?

Foldestad og Insomania sleger også Moods...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Var nettopp på billigtokt og kjøpte meg en linbukse, to gensere og tre t-skjorter samt et par pilotbriller til den nette sum av 1400,-. Er litt stolt av det. Eneste jeg ville ha merkevare av var t-skjortene, resten kjøpte jeg på måfå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nice :) Tskjortene kostet vel flesk?

Nope. Og det som er så bra med t-skjorter fra brettmerker er at de har et genialt snitt. De er så lange at de takler en tur og tre i trommelen uten å snike seg over bakdelen. Kostet 299,- per stykk. Er standardpris for slike t-skjorter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jepp, men noen foretrekker slim fit, da.. og det er litt kjipt med brettmerker :) De er som oftest ikke stretch i.

De jeg har er ganske så stramme. Lager slim-fit manuelt med tørketrommel jeg.

Lenke til kommentar
Men man merker jo ikke forskjell på lindeberg og cubus t-skorter f.eks  :p

Akkurat det man faktisk gjør.. Det har faktisk ofte en sammenheng mellom prisen på et klesplagg og kvaliteten til det klesplagget, som oftest...

T-skortene jeg kjøper på Cubus til 99kr holder leeenge ;) Aldri så dårlig kvalitet på de at de slites fort. Eneste grunnen til at jeg trenger nye t-skjorter er at jeg bare vil ha noe nytt.

 

Kvaliteten på buksene kan være dårlige hvis man bruker de hardt. Går fort opp i sømmene i skrittet ;) Er jo så mange pene damer her å vettu.. neida :p .. eller det er det jo forsåvidt....

Lenke til kommentar
Du har jo også Men Only som ligger vedsiden av TV2-bygget. Her har de mye Moods, Tiger og Energie. Energie-butikken ligger også fem minutter unna Men Only, men hvis du er interessert i Moods of Norway er Men Only et greit sted å dra!

Jepp, Men Only har vet jeg om :) Har vært der et par ganger før óg, så... Bare Men Only som distributerer Moods i Oslo?

Foldestad og Insomania sleger også Moods...

Brandstad selger Moods de også... Tror 4Men også har diverse ;)

 

 

EDIT: så ikke at du sa OSLO. Vet ikke om Branstad har foretning i Oslo

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Jeg sjønner ikke det der med klær, jeg kommer ikke på tanken om hva f.eks t-shorta til kompisen min må koste, eller hva merke det er på den buksa hans.

 

Eneste jeg bryr meg om når jeg/mamma kjøper sko til meg er at det må være noen lette joggesko, mjuke såler. Om de koster 20kr eller 500kr er opp til mamma, hun betaler. Men fyller ikke skona de krava så ber jeg hun bytte de.

 

Jeg bryr meg ikke noe serlig om hvordan jeg går kledd, bare jeg har en bukse og genser som er behaglig å gå i. Da liker jeg best treningsbukser. Ola-bukser har jeg egentlig aldri likt.

 

EDIT: Får vel skrive en edit etter jeg leste innlegget under.

 

Ja, jeg legger jo merke til hva jentene går i, men ikke merket. På jentene prøve vi jo å se formene osv, så da legger du jo merke til om det har klær som du klarer å se dette.

 

Ellers bryr jeg meg fint lite om hva sko hun har på seg f.eks :p

Endret av rob|n
Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg bryr meg så mye hva kompisen min går i jeg heller. Men hva jenter går i derimot ... jeg tenker da ikke så mye på merket, men hvilken stil. Førsteintrykket får man gjennom utseendet, og klærne kan bidra til å fremheve et godt utseende. (eller skjule et mindre fint et :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...