Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror et standard solarium er vel så greit, hvis det er et slikt "express-solarium" du tenker på..

6513849[/snapback]

 

 

Ikke veit jeg, det var hos legen i hvertfall.. Men, hvorfor skulle vanlig solarium funke da jeg har vært ute i solen en del ? er jo gaanske brun på armene, men soleksemen kommer for det.. Mamma hadde bittelitt på armen, men "herdet" huden ved å sole seg masse.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte to par sko i Portugal, hos Nike Factory Store. Røverkjøp, fikk det til 550 kr. Veiledende pris er godt over 2000 kr til sammen. De hvite er Nike Air Huarache, og de røde er Nike Terminator Low. Når vi er inne på skostørrelser, er faktisk Terminator-skoa størrelse 42, og Huarache 45. Forstå det den som kan.

6512507[/snapback]

de røde og blå trodde jeg først var VIF sko, thank good it wasn't..

 

Nice var dem ;)

Lenke til kommentar

Ikke veit jeg, det var hos legen i hvertfall.. Men, hvorfor skulle vanlig solarium funke da jeg har vært ute i solen en del ? er jo gaanske brun på armene, men soleksemen kommer for det.. Mamma hadde bittelitt på armen, men "herdet" huden ved å sole seg masse.

6513906[/snapback]

Nei, når vi snakker lege-solarium har jeg ingen kunnskap. Beklager.

Lenke til kommentar

http://stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=39&pid=4803 <- der har de noen colorways, men ikke den du postet... tror ikke sjansene dine er store for å få tak i dem i norge...

Forskjellen er at campus2 er en retromodell, den skal være utseendemessig helt lik, men den er laget nyligere og har ofte litt annerledes materialer i sålen osv. Retromodeller kommer vanligvis også i farger som før ikke fantes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...