KissaMcDuck Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 De røde og blå var jævlig fete. Nettopp kjøpt disse, endelig har jeg røde sko så jeg kan matche med Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 De hvite ser egentlig fetere ut i virkeligheten, spesielt fordi de strekker seg etter fotens form. De ser veldig små ut når du ikke har de på. Utrolig gode å gå i. Jeg kan fortsatt ikke tro hvor utrolig godt kjøp det var. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Da har jeg vært på apoteket for å kjøpe krem/salve mot soleksem. Om det ikke hjelper merkbart innen 1 uke måtte jeg til legen. Prøve ut "spesial"-solarium. Noen som har prøvd det og veit om det funker bra osv. ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg tror et standard solarium er vel så greit, hvis det er et slikt "express-solarium" du tenker på.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg tror et standard solarium er vel så greit, hvis det er et slikt "express-solarium" du tenker på.. 6513849[/snapback] Ikke veit jeg, det var hos legen i hvertfall.. Men, hvorfor skulle vanlig solarium funke da jeg har vært ute i solen en del ? er jo gaanske brun på armene, men soleksemen kommer for det.. Mamma hadde bittelitt på armen, men "herdet" huden ved å sole seg masse. Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg kjøpte to par sko i Portugal, hos Nike Factory Store. Røverkjøp, fikk det til 550 kr. Veiledende pris er godt over 2000 kr til sammen. De hvite er Nike Air Huarache, og de røde er Nike Terminator Low. Når vi er inne på skostørrelser, er faktisk Terminator-skoa størrelse 42, og Huarache 45. Forstå det den som kan. 6512507[/snapback] de røde og blå trodde jeg først var VIF sko, thank good it wasn't.. Nice var dem Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Ikke veit jeg, det var hos legen i hvertfall.. Men, hvorfor skulle vanlig solarium funke da jeg har vært ute i solen en del ? er jo gaanske brun på armene, men soleksemen kommer for det.. Mamma hadde bittelitt på armen, men "herdet" huden ved å sole seg masse. 6513906[/snapback] Nei, når vi snakker lege-solarium har jeg ingen kunnskap. Beklager. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Noen som synes denne er kul? Jeg har tenkt til å kjøpe den. Noen som har erfaring(er) med den siden? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Noen som synes denne er kul? Jeg har tenkt til å kjøpe den. Noen som har erfaring(er) med den siden? 6516004[/snapback] snAleste tingen jeg har sett :S Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Og det vil si... 6516550[/snapback] at han aldri, i hele sitt liv, har sett noe snålere. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 iPod bærevesker! Tips til bærevesker? Begynner å bli litt lei mine to (begge er brune/lysebrune), kunne tenke meg noe mer "sexy" enn de to jeg har. Dessuten er det altfor mange som kommenterer mine i dag. Jeg så på Vaja Cases, og de så jo ikke så aller verst ut? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kul side, kan jo customize endel der. Dyrt tho.. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Noen som vet om disse skoene kan skaffes i Norge og priser? Jeg er helt forelsket i de skoene Edit: Noen som om det er noen forskjell på Campus og Campus2? Endret 19. juli 2006 av aspstein Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 http://stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=39&pid=4803 <- der har de noen colorways, men ikke den du postet... tror ikke sjansene dine er store for å få tak i dem i norge... Forskjellen er at campus2 er en retromodell, den skal være utseendemessig helt lik, men den er laget nyligere og har ofte litt annerledes materialer i sålen osv. Retromodeller kommer vanligvis også i farger som før ikke fantes. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Takk for svar, da må det bli ebay på meg da. Vet du om alle Campus2 har rød såle? I tilfelle så syns jeg Campus (1) er finere. EDIT: Ser ut som ikke alle har det nei Endret 19. juli 2006 av aspstein Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kul side, kan jo customize endel der. Dyrt tho.. 6517396[/snapback] Jepp, det var ganske kule. Ingen som har bestilt noe derfra? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Har sett de skoene på Retro i Trondheim. Kan hende lignende butikker fører de i andre deler av landet. Endret 19. juli 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Har sett de skoene på Retro i Trondheim. Kan hende lignende butikker fører de i andre deler av landet. 6517833[/snapback] Kan stemme det... er ikke så ofte på Retro, men det hadde vært det første stedet jeg hadde sett hvis jeg var ute etter slike sko. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Pharrell og kayne klær seg ikke som vanlige hip-hop artister, fet stil til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå