Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg synes det var utrolig mye kult, men liker ikke den "glatte plastikk-finishen" som mange av skoene har. :-\

6506322[/snapback]

second that, som sagt synes jeg patent leather ser billig og glorete ut... spørs selvfølgelig hvordan det er brukt, men hele skoa i gloss ser i mine øyne bare teit ut. bape har voldtatt patent...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den siste dunken ser ut som en invertert "tiffany" men med en grellere turkis

6506348[/snapback]

 

Det er faktisk de nye tiffany dunksa. Det er ikke SB`s tho..

 

synes ikke retroen av air force 180's skoa var noe særlig pene, originalene er mye mindre glorete...

6506348[/snapback]

 

Det er Union dunks. Men jo jeg er enig med at 180 er kulere.

Endret av -ROCKSTAR-
Lenke til kommentar

Nye sko er kjøpt:

 

nike_shoxrival_white_vanlig.jpgnike_shoxrival_white_back.jpg

 

jeg har lyst på en sånn vest ( samme type som her)

 

Hvor kan jeg kjøpe noe sånt? har sett litt i diverse butikker.. men finner ikke det :S

Diverse mannlige butikker bortsett fra Dress Mann? Jeg vet at merket Giovanni har masse slike type gensere. Jeg kjøper mine i loka butikken her.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Darkness:

Hehe, det er typen gåsko :) . Jeg trener til vanlig, da har jeg et par andre :) .

 

Robbiedeluxe:

Husk at hvis du skal kjøpe, så er 42 liten. Jeg måtte gå for 42.5. 43 kunne jeg også ha tatt, men 42.5 passet helt perfekt altså!

 

Bestill fra Stress.no da vel!

Lenke til kommentar
Hva ligger de på da?

6508568[/snapback]

Tja, Dressmann har vel slike til 99,- eller 199,- vil jeg tippe? Ellers kan du få kjøpt en slik genser i f.eks. Merino-ull til rundt tusenlappen. Burberry har vel også slike vil jeg tro, ta deg en tur ned på Ferner Jacobsen - de har nok (eller skaffer om du trenger).

Lenke til kommentar
Hva ligger de på da?

6508568[/snapback]

Tja, Dressmann har vel slike til 99,- eller 199,- vil jeg tippe? Ellers kan du få kjøpt en slik genser i f.eks. Merino-ull til rundt tusenlappen. Burberry har vel også slike vil jeg tro, ta deg en tur ned på Ferner Jacobsen - de har nok (eller skaffer om du trenger).

6508586[/snapback]

Burberry kommer nok på godt over tusenlappen, men det er gode gensere. Spørs jo hvordan resten av garderoben ser ut også.

Lenke til kommentar
Darkness:

Hehe, det er typen gåsko :) . Jeg trener til vanlig, da har jeg et par andre :) .

 

Robbiedeluxe:

Husk at hvis du skal kjøpe, så er 42 liten. Jeg måtte gå for 42.5. 43 kunne jeg også ha tatt, men 42.5 passet helt perfekt altså!

 

Bestill fra Stress.no da vel!

6508547[/snapback]

Jeg har også merket det. Jeg har to par Nike Shox og jeg måtte ha dem i str. 44. Til vanlig bruker jeg 42-43. Jeg har rød/hvit/sølv og blå/hvit. Gode sko :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte to par sko i Portugal, hos Nike Factory Store. Røverkjøp, fikk det til 550 kr. Veiledende pris er godt over 2000 kr til sammen. De hvite er Nike Air Huarache, og de røde er Nike Terminator Low. Når vi er inne på skostørrelser, er faktisk Terminator-skoa størrelse 42, og Huarache 45. Forstå det den som kan.

post-30984-1153224654_thumb.jpg

post-30984-1153224734_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...