Roberto Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Vel, derfor jeg spør her Kunne og kanskje ha tenkt meg en slik en: 6505270[/snapback] Må skinnjakken være "in" da? Du kan jo bare kjøpe en skinnjakke som ikke ser forferdelig ut (altså ikke kjøpe de to på forrige side). Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Vel, nå er jeg ikke så fryktelig "inn" av meg ellers i klesstilen da akkurat Men hadde tenkt å finne en fin jakke, og da må man jo kjøpe noe som følger tidene når man først skal slå til.. (må jo såklart ikke være skinn) Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hadde du:A) Ledd av meg eller B) Plystret etter meg hvis jeg hadde spasert forbi deg med dette på kroppen (ahem, bukse og alt det andre og seff ) 6504937[/snapback] Personlig digga jeg ikke at de matchet adicolor klesserien så utrolig med skoa, ender opp med at folk ser ut som flagg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Den aprilia-jakken var ikke så ille, men jeg likte ikke helt fargene. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Den aprilia-jakken var ikke så ille, men jeg likte ikke helt fargene. 6505622[/snapback] Men, gå med en aprilia jakke liksom? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Men, gå med en aprilia jakke liksom? 6505661[/snapback] My thoughts exactly, men folk må få lov til å gå med hva de måtte ønske, ikke mitt problem... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Den aprilia-jakken var ikke så ille, men jeg likte ikke helt fargene. 6505622[/snapback] Men, gå med en aprilia jakke liksom? 6505661[/snapback] blir for harry Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Tja, sant det. Ser litt snodig ut hvis du ikke kjører MC Men "konseptet" på jakken var bra da. Tror dog at folk har problemer med å gidde å bla opp så mye penger bare for en jakke, om man ikke har tenkt å bruke den når man kjører MC. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Blir jo nesten som å gå med golfklær utenom når du spiller. Okay, den var litt dårlig. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvis man har en aprilia sykkel skader det jo ikke å ha en aprilia jakke og Er jo bare matching! Men ville bare vise formen på jakka, ikke nødvendigvis fargene.. Lenke til kommentar
-ROCKSTAR- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Nike Samples 2007 Personlig digga jeg ikke at de matchet adicolor klesserien så utrolig med skoa, ender opp med at folk ser ut som flagg Det må da gå an å kle seg litt gjennomført? Med jeans så gjevner det seg ut skjønner du sønn. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Huff, der var det mye stygt. Men disse likte jeg: Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Damn, den frankenstein skoen er så fet. Mye stygt der og, halloween skoeen f.eks. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 heh, heldigvis er dette bare samples og mesteparten kommer mest sannsynlig aldri ut på markedet. håper ikke nike fortsetter med patent leather greiene de har startet med i det siste, ser billig ut. Lenke til kommentar
-ROCKSTAR- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Skjønner ikke hva dere klager over, var myyye fire der: Halloween skoene er stygge, scarface greiene funker ikke.. Men disse derimot: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke like kule som disse: men allikevel hotte! Lenke til kommentar
-ROCKSTAR- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 heh, heldigvis er dette bare samples og mesteparten kommer mest sannsynlig aldri ut på markedet. håper ikke nike fortsetter med patent leather greiene de har startet med i det siste, ser billig ut. 6506229[/snapback] Nike`s med patent er så utrolig mye kulere enn bapes. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Rockstar, er du skoselger? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg synes det var utrolig mye kult, men liker ikke den "glatte plastikk-finishen" som mange av skoene har. :-\ Lenke til kommentar
-ROCKSTAR- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Rockstar, er du skoselger? 6506319[/snapback] ...? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 synes ikke retroen av air force 180's skoa var noe særlig pene, originalene er mye mindre glorete... Den siste dunken ser ut som en invertert "tiffany" men med en grellere turkis, og air assault'ene var mye tøffere i gull/blå/hvit som de gamle... hvis de først skal lage retromodeller får de gjøre det ordentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå