Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

jeg gidder ikke å telle alle parne med sko jeg opp gjennom årene har skaffet meg, for det er alt for mange til at det er gøy å tenke over det, det er snarere trist å tenke over alle pengene jeg ar brukt på sko jeg ikke en gang bruker, sko som jeg stort sett aldri har tatt ut av esken. Men det som kjennetegner de aller, aller fleste av dem er at de er i skinnutførlelse.

 

Det er likvel et par som jeg kanskje er mest glad, og som kanskje har vært det dårligste kjøpet mitt noensinne;

  • Rudolf Dassler Schuhfabrik fikk det hele til å høres riktig så elegant ut, og at den nederlanske designeren Alexander van Slobbe hadde tatt seg tid til å kikke på dem før de suste ut av farikken dempet ikke akkurat følelsen av eksklusivitet, men det at derimot sto Puma-merket bak Rudols sitt dempet det. Og ganske riktig, Puma hadde med denne skoen gjort et prisverdig forsøk på å lage en pensko som var inspirert av en joggesko, hvor galt og sprøtt enn måtte høres ut som så virket det som om det var hele tanken bak, og man kan jo spørre seg om de ikke burde også latt det være med tanken bak det. Jeg har merket at Pumas sine sko har den uvanen at de ikke kan puste slik joggesko skal, og når ikke Puma greier å få til joggeskoene sine så burde det ikke være noe i veien for at de ikke skal få til skinnskoene også, og det fikk de heller ikke til. Disse skoene var med andre ord perfekt for en som har lyst til å bli kjent med nye lukter.
     
    Sålen var smal, flat og vond, og designet var trolig inspirert av parkettgulv; flatt og glatt. Det eneste som pleier å muntre opp med vonde sko er at det er som oftest her designeren har tatt seg tid til å utføre noe skikkelig fint på utsiden - og at det går på bekostning av insidens design er kanskje ikke så viktig med tanke på nettopp det - her skuffet heller ikke disse skoene, de var rett og slett nydelige. Ekte skinn sto det på salgslappen når jeg kjøpte dem, og når man ser på det utvendige på skoen så skjønner man med hvilket grunnlag jeg kjøpte de, trass i alt ubehag.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Den skal vel være til bukselinninen sånn ca ;) Jeg synes hvertfall ikke at den bør være stort lenger, da blir det ikke fult så stilig igjen...

6496662[/snapback]

 

Det var min oppfatning også. Fikk bare en liten slengkommentar av min far som sa at den jeg hadde på meg i dag var litt for kort, men den skal jo liksom ikke gå lenger enn til beltet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En svart cardigan med hvit evt. stripete skjorte under og kanskje et svart, tynt slips er konge. Litt trist at det grenser til å bli dristig her jeg kommer fra. Et slikt antrekk burde ikke vært ansett å være for pent. Nå har jeg på meg lyseblå cardigan med hvit t-skjorte under, med lyse jeans og hvite sko. Herlig avslappet.

Lenke til kommentar

Haha, var fancy den der KissaMcDuck.

 

Mens jeg nå er her, så lurer jeg på hva som er "inn" når det gjelder ytterjakker?

 

Liker skinn!

 

Ikke denne typen, såklart:

 

VansonCHPQfrontFeatures.gif

 

 

 

Men heller ala denne:

 

 

Aprilia%20Leather%20Jacket%208797197.jpg

 

 

 

Er det noe særlig?

Hva ellers er "inn"?

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar
Haha, var fancy den der KissaMcDuck.

 

Mens jeg nå er her, så lurer jeg på hva som er "inn" når det gjelder ytterjakker?

 

Liker skinn!

 

Ikke denne typen, såklart:

 

VansonCHPQfrontFeatures.gif

 

 

 

Men heller ala denne:

 

 

Aprilia%20Leather%20Jacket%208797197.jpg

 

 

 

Er det noe særlig?

Hva ellers er "inn"?

6504995[/snapback]

 

Begge de skinnjakkene var forferdelig etter min mening, om det er in eller ut vet jeg ikke, men forferdelig var de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...