Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte helst på Robbie-fyren, det var vel han som sa det?

Robbie-fyren ja, den var ny. :!:

Vel, jeg skrev "f.eks. Converse" siden jeg rett og slett ikke vet om de er "in" eller "ut". Jeg har en nokså "klassisk" stil, så jeg trenger egentlig ikke å følge med på detaljnivå hva som er "ut". (Men Buffaloskoene fikk jeg med meg. Grøss.)

Lenke til kommentar
Hehe. Gjør ikkeno' at det egentlig er et "jenteskjerf". For å si det sånn så heter jeg Lene. Ergo er jeg jente  :tease:

Tror jeg følger tipset ditt og spør om de kan bestille skjerfet. Av erfaring er det ikke særlig service på disse kjedebutikkene i Oslo. JC i f.eks Arendal derimot ;)

Et eksempel er da ei beskjeden og høflig ungjente i familen hadde stresset rundt omtrent _hele_ Oslo for å se etter en spesiell genser på Bik Bok. Hun spurte pent om de gadd å ringe den siste butikken hun ikke hadde vært i (og den lå laaangt unna) for å høre om de hadde den inne der. Ekspeditrisen ble piss-sur, men sa "javelda, kan vel gjøre det!"

Service? Nope.

Heldigvis er det bedre service andre steder. Takk for svar :)

6483595[/snapback]

Hehe, du er det ja, da skjønner jeg veldig godt at det ikke gjør så mye nei, men jeg hadde ikke sett så rart på deg dersom du hadde vært gutt og kommet med det, for å si det slik. Har det nemlig selv :p

Jeg vet ikke hvilke butikker du snakker om, men JC-butikkene i Oslo-området, spesielt de som er i sentrum, har en enorm kundemasse som besøker butikkene hver eneste dag. Dette medfører ofte at servicen blir litt dårligere, dessverre. Her hvor jeg jobber, er det stikk motsatt, nettopp fordi vi ligger i en "liten" by, og dermed har større mulighet til å hjelpe hver enkelt kunde i en større grad en hva f.eks. personalet på JC Karl Johan eller JC Oslo City f.eks... De to sistnevnte er jo to av landets aller beste butikker når det gjelder JC, så noe riktig må de gjøre hvertfall ;)

Når det er snakk om det å ringe etter et plagg for en kunde, er dette en slags "standard" service JC praktiserer, nettopp for å gjøre det "lille ekstra" for kunden. Jeg tror ikke det skal være noe problem for deg å få tak i det, dersom du virkelig vil ha det...

Send meg gjerne en PM hvis du vil ha mer spesifik info om skjerfet, som gjør det lettere for deg ved en evt. bestilling fra en annen butikk ;)

Lenke til kommentar

Hefla: Det er mye mulig :) Jeg snakket egentlig på bakgrunn av de jeg har vært innom i jobbsammenheng, og da har ikke Asker vært representert. Jeg tror det er litt forskjell på Asker kontra Karl Johan, så det er ikke så rart at servicen er "bedre" på førstnevnte sted, uten at jeg sier at Karl Johan har dårlig sevice, hvis du skjønner hva jeg mener...

Edit: Btw, mener å huske at de har Tiger-jeans på JC Oslo City også...

Endret av OShea
Lenke til kommentar

Vil da ikke påstå at Converse er ut, eller in for denslags skyld. Dette er slike evige plagg, på lik linje med superstar og slikt. Men merket for en tid tilbake at det var mange litt mer moteriktige jenter(I den forstand at de ikke har egen klessmak men går i det som alle andre "moteriktige" jenter går i :) ) som hadde disse skoene, men heldigvis lite av det igjen nå.

Lenke til kommentar

Hihi, kjøpte meg akkurat to nye bukser.. Syns de var dritrå, også passa de som pokker også.. Lenge siden jeg har spandert på meg klær nå, så fortjente vel litt ekstra :p

Diesel - Yarik

Nudie - Bootcut Ola

Og et kanskje litt harry Diesel belte..

Edit: Og et par Lacoste-sko for noen dager siden.. Skikkelig fine :p

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...