Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei men jeg er så hot ellers så det gjør egentlig ikke no

6481889[/snapback]

Det er ikke kult fordi det koster penger eller er et merke, det er kult fordi du trives i plagget, og føler at du ser bra ut. Om du er moteriktig eller ikke...de fleste vanlige butikker selger ting som har den fjerneste anelse av moteriktighet, siden spekteret er så stort nå om dagen (min mening). Med mindre det er en lokalbutikk eller butikk for gamlinger. Og selv gamlinger kan være moteriktige.

Lenke til kommentar

Dette har vi på JC hvor jeg jobber, har det i grå-og hvitstripete og svart- og hvitstripete :)

6478400[/snapback]

 

Hvor ligger den JC-butikken? Husker du svarte tidligere da jeg spurte etter skjerfet, men som tidligere nevnt har jeg ikke funnet det på noen JC-butikker i Oslo sentrum :(

 

Forresten, er skjerfet fra herre- eller dameavdelingen? (I tilfelle jeg skal lete videre).

Endret av zacka
Lenke til kommentar
Hvor ligger den JC-butikken? Husker du svarte tidligere da jeg spurte etter skjerfet, men som tidligere nevnt har jeg ikke funnet det på noen JC-butikker i Oslo sentrum :(

 

Forresten, er skjerfet fra herre- eller dameavdelingen? (I tilfelle jeg skal lete videre).

6482430[/snapback]

 

Den ligger i Halden ;)

 

Det er opprinnelig et jenteskjerf, men du kan faktisk ikke se at det er det.. Har også sett det avbildet i et herremagasin, så jeg vil vel karakterisere det som unisex egentlig..

 

Det du kan gjøre, er at du tar turen innom JC Karl Johan og spør de om de kan bestille fra en annen butikk. Rart de ikke foreslo det for deg med det første egentlig. Når du spør om dette nå, kan du da si at du vet hvor de har det, feks... :)

 

You see?

Lenke til kommentar

Den ligger i Halden ;)

 

Det er opprinnelig et jenteskjerf, men du kan faktisk ikke se at det er det.. Har også sett det avbildet i et herremagasin, så jeg vil vel karakterisere det som unisex egentlig..

 

Det du kan gjøre, er at du tar turen innom JC Karl Johan og spør de om de kan bestille fra en annen butikk. Rart de ikke foreslo det for deg med det første egentlig. Når du spør om dette nå, kan du da si at du vet hvor de har det, feks... :)

 

You see?

6482625[/snapback]

 

Hehe. Gjør ikkeno' at det egentlig er et "jenteskjerf". For å si det sånn så heter jeg Lene. Ergo er jeg jente :tease:

 

Tror jeg følger tipset ditt og spør om de kan bestille skjerfet. Av erfaring er det ikke særlig service på disse kjedebutikkene i Oslo. JC i f.eks Arendal derimot ;)

 

Et eksempel er da ei beskjeden og høflig ungjente i familen hadde stresset rundt omtrent _hele_ Oslo for å se etter en spesiell genser på Bik Bok. Hun spurte pent om de gadd å ringe den siste butikken hun ikke hadde vært i (og den lå laaangt unna) for å høre om de hadde den inne der. Ekspeditrisen ble piss-sur, men sa "javelda, kan vel gjøre det!"

 

Service? Nope.

 

Heldigvis er det bedre service andre steder. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Uff, må være slitsomt å være "in" hele tiden..

6480850[/snapback]

Kunsten er å ha ting som uansett ser bra ut. Et par ordentlige designer-sko går f.eks. aldri av moten - ganske enkelt fordi det er sko som ikke alle andre har, og som derfor aldri får den "ut-effekten" som f.eks. Converse-sko.

6480935[/snapback]

Ja, eller buffolo, New Rock etc. :p
Lenke til kommentar
Uff, må være slitsomt å være "in" hele tiden..

6480850[/snapback]

Kunsten er å ha ting som uansett ser bra ut. Et par ordentlige designer-sko går f.eks. aldri av moten - ganske enkelt fordi det er sko som ikke alle andre har, og som derfor aldri får den "ut-effekten" som f.eks. Converse-sko.

6480935[/snapback]

Ja, eller buffolo, New Rock etc. :p

6483622[/snapback]

 

Converse sko ut? Dummeste..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

Ok, skal til Los Angeles om en uke ca.

Noen som har noen tips om shopping? RobbieDeluxe for eksempel. Skulle gjerne hatt noen tips av JoachimR, men han er vel ikke her noe særlig mer.

På forhånd, takk!

Endret av Slettet-66d37
Lenke til kommentar
Converse sko ut? Dummeste..

6483655[/snapback]

Var ment som en spøk da...Hadde vært morsomt å møte folk som mener new rock og buffalo fortsatt er inn. Husker "gangstere" og tom. "gangsterinner" i østkanten betalte 1500,- for et par murstein smurt med sort bilolje og stod stolt på et gatehjørne. Åh det var tider det... :love: Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...