Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Synes ikke de (Le Coq Sportif Escrime) er noe fine, jeg. I hvert fall ikke de med brun/beige eller hva man nå skal kalle det, såle.

6479340[/snapback]

Helt enig. Skoene er greie nok, men ikke noe jeg ville satset på. En fantastisk stygg såle ødelegger hele inntrykket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff, må være slitsomt å være "in" hele tiden..

6480850[/snapback]

Kunsten er å ha ting som uansett ser bra ut. Et par ordentlige designer-sko går f.eks. aldri av moten - ganske enkelt fordi det er sko som ikke alle andre har, og som derfor aldri får den "ut-effekten" som f.eks. Converse-sko.

Lenke til kommentar
Du skal ha stilen til å gå med skinnsko da...

6480822[/snapback]

 

Er ikke hardere enn være veltrent og gå i dress. Eventuelt kan du kjøpe skinnsko à la Tiger of Sweden, Et par fra Puma og noe fra Lacoste. Slike sko trenger du verken å ha stil eller vett for å bruke.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Ja, men nå har det seg sånn at noen ikke tjener 25k i uka, og derfor må prioritere litt. Greit at folk har penger, men du skal kunne ha et naturlig forhold til det.

6481336[/snapback]

 

Skinnsko fra Lacoste og slikt tror jeg ikke ligger noe særlig over majoriteten på skomarkedet. Men for all del, jeg liker skinnsko, du kan likevel kjøpe hva du vil. Det eneste jeg setter som krav er at du liker dem, kjøper du dem fordi andre liker dem skal jeg personlig ... Tja, burde vel kanskje ikke si slike ting på et forum.

 

Fredrik. ;)

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Hehe, ja, men alle er forskjellige. Skinnsko er tøfft det, men når du går på videregående, så er det å gå med dress daglig, å sette linja høyt. Får jeg en jobb der jeg har muligheten tilå bruke det hver dag, da gjør jeg det. Men ikke nå :)

6481371[/snapback]

Jeg gikk med skinnsko stort sett hver eneste dag på VGS. :blush:

Lenke til kommentar
Hvordan er converse å gå i, og er det på vei ut?

6480074[/snapback]

Converse er jævlige å gå i, de har lite support i ankelen og man får gnagsår av å gå uten sokker i de. I tillegg er de eksepsjonelt glatte på vått marmorgulv (found out the hard way). Likevel er Converse aldri på vei ut, de holder seg evig i mine øyne.

 

*edit: det er snakk om converse chucks håper jeg

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
jeg har fått meg tiger sko, er ikke det kult da? kosta 800kr og saker.

6472104[/snapback]

http://www.onitsukatiger.co.uk/prodimages/..._HL611_5002.jpg

sånne kule sko.

 

edit: feil knapp:(

6472484[/snapback]

menne hva syns dere om de? er jeg skikkelig moteriktig når jeg bruker de?

6481862[/snapback]

 

Egentlig ikke. Helt greie sko, men er vel ikke det hotteste akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...