Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

...her er fargen sånn omtrent.

Skal kikke etter skoene neste gang jeg drar til London!

 

Jeg tror 'kjøpsprit' skal bety 'ikke-hjemmebrent,' som visstnok insinuerer at en ved å kjøpe klær fra Gucci, Prada og lignende ødelegger sitt sosiale liv ved ikke å ha råd til å kjøpe sprit i tillegg (eventuelt må kjøpe hjemmebrent (har noen noengang sett noe til dette, for ikke å si smakt det? For min del er det kun et uttrykk, har vel ikke inntrykk av at situasjonen er stort annerledes for andre...)) -- et heller latterlig angrep, uten den helt store roten i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(eventuelt må kjøpe hjemmebrent (har noen noengang sett noe til dette, for ikke å si smakt det? For min del er det kun et uttrykk, har vel ikke inntrykk av at situasjonen er stort annerledes for andre...))

Har drukket det mang en gang, akkurat den samme effekten som polsprit, tro det eller ei.

 

Litt on-topic: Kjøpte meg et par Vans slip-on og en Nudie-bukse på fredagen, våkna opp på lørdagen med helt opprevne bukser og et par (nesten) svarte sko.

 

Bortkastet.

Lenke til kommentar
(eventuelt må kjøpe hjemmebrent (har noen noengang sett noe til dette, for ikke å si smakt det? For min del er det kun et uttrykk, har vel ikke inntrykk av at situasjonen er stort annerledes for andre...))

Har drukket det mang en gang, akkurat den samme effekten som polsprit, tro det eller ei.

 

kanskje du ikke drakk ekte hjemmebrent som virkelig river... eller kanskje du blandet litt for mye brus..eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Ok, i see:)

 

 

På Paleet øverst i Karl Johan har de mange butikker som vil falle i smak for deg, vil jeg tro. Der finner du for eksempel Tatler (Lindeberg, Polo, DKNY), Kiman (Tiger, Moods(?), Sand), Björn Borg.

 

Eller så har du Hegdehaugsveien/Bogstadveien hvor man finner Kamikaze (Dolce & Gabbana, YSL, Gucci, Prada), Company's (Tiger, Bruns Basaar), Follestad Trend (Moods, Tiger, D&G)Massimo Dutti, Ricco Vero, VIC, H&M, Varners og alle de andre kjedeforretningene ligger også i denne gaten.

 

Noen andre butikker du kanskje vil like er Zenon (D&G, Cavalli, Versace) og Insomnia (Lindeberg plus masse "limited edition" klær) på Aker Brygge.

 

Håper det hjelper!

Lenke til kommentar

Hvem er det som egentlig tenker og bryr seg om hva andre har på seg? Selvsagt stirrer man ekstra godt på en jente som vrikker forbi med hotpants på og jeg nyter det synet så lenge det varer... jeg tenker ikke akkuratt på hva slags merke det er da for å si det sånn ;)

 

Det jeg vil fram til er at merke på klærne har ingen ting å si uansett.

 

Men en annen ting jeg ville si er; hvordan er det når jenter ser på gutter? Jeg tror ikke de heller tenker på hva slags merke det er på klærne, om de går i en lindeberg bukse til 2000kr eller en bukse fra Fretex til 25kr.

 

Eller hvordan syns dere det er? Om jenter liker at gutter går med dyre merkeklær, så skal jeg gjerne gå i dem. Bare du har en smal/tynn midje/liv og har såkalt V-kropp så digger de deg uansett sikkert. Derfor har jeg begynt å trene. Men jeg har alltid gått i blå olabukse som de fleste gangene har blitt kjøpt på dressman til 200 kr og en vanlig t-skjorte med et kult bilde på eller en kul farge til 100 kr på cubus eller lindex. Det eneste jeg bryr meg om er sko. Det MÅ være et bra merke som Nike e.l siden jeg får jævlig vondt i beina fort, og det er helt ekstremt når jeg går i sko til 200kr på skoland eller hva det heter. Derfor legger jeg ekstra mye penger i sko. Men man merker jo ikke forskjell på lindeberg og cubus t-skorter f.eks :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...