Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Er det bare folk som MÅ ha merkeklær, og som vanligvis bruker langt over 1000 pr plagg her, eller? :p

 

Hva synes der om folk som bare kjøper klær fordi de er fine? Gjør somregel det selv, men liker godt at det er et kjent merke jeg går i og, da, men synes sjelden det er verdt de mange ekstra kronene.

Om dere finner en pen sko til 1000 kr, som er av kjent merke (F.eks Lacoste elns), men like bortenfor en sko som er neeesten like fin, men ukjent merke til f.eks 200 kr. Hva ville dere gått for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden vi er inne på original vs. fake: http://n24.no/naeringsliv/article1384742.ece

 

Selv betaler jeg heller 5.000 for et par sko, dersom jeg vet at dette er originalen (og at jeg således vet at pengene går til de som virkelig står bak det unike), enn 500 for en kopi. I vår tid synes jeg at det er ekstremt viktig å være med på å skape økonomiske incentiver for de som faktisk er innovatører.

Lenke til kommentar
Er det bare folk som MÅ ha merkeklær, og som vanligvis bruker langt over 1000 pr plagg her, eller? :p

 

Hva synes der om folk som bare kjøper klær fordi de er fine? Gjør somregel det selv, men liker godt at det er et kjent merke jeg går i og, da, men synes sjelden det er verdt de mange ekstra kronene.

Om dere finner en pen sko til 1000 kr, som er av kjent merke (F.eks Lacoste elns), men like bortenfor en sko som er neeesten like fin, men ukjent merke til f.eks 200 kr. Hva ville dere gått for?

6474307[/snapback]

 

kjøper for det meste etter merker jeg vet er bra. liker blend veldig godt. Mesteparten av klærne mine kommer derfra. Men er en del merker som ikke er så kjente som havner i samlingen min. (som er på størrelse med ei ert)

Lenke til kommentar
Jeg var å kjøpte litt klær idag, og jeg så t-skjorter til 1500,- , noen som virkelig betaler det? For eksempel bukser til rundt den prisen er jo OK, men t-skjorter?  :dontgetit:

 

De hadde forkjellige motiver med ikoner som Pink Floyd og Bob Marley, husker ikke merket.

6475284[/snapback]

 

Damn, de skjortene koster jo vanligvis 800 ... iallefall den populære med Rolling Stones på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...