Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sneakerholic: Jeg har kun fire-fem par Nike Shox (som brukes til trening) - er jeg "ut" da? ;)

6472071[/snapback]

Hehe, fire-fem par joggesko (som brukes til trening) er for meg i meste laget, har bare to par som brukes, et par nike shox til løping/jogging og et par tennissko. Selv synes jeg shox'en er en super sko, den er ganske lett og har deilig demping. Designmessig liker jeg Nike bedre en de fleste andre joggeskoprodusenter og shox kommer i masse fete farger, bra valg! Prestasjonsmessig vet jeg ikke hvor stor forskjellen er på treningssko, men jeg vet av erfaring at Asics er et veldig bra joggeskomerke.

Jeg hadde ikke kalt Nike Shox en dårlig sko i det hele tatt, og designmessig synes jeg den ligger lysår foran konkurrentene, man kan lett gå med dem til mer hverdagsklær. Jeg ville aldri gått med en asics sko med mindre jeg faktisk var ute å trente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
De du linket til er ikke de nyeste.

 

Det er de beste treningsskoene:

 

bilde[/img ]

6472105[/snapback]

 

 

Prøvd Mizuno sko ?

 

http://www.kmsport.it/images/Mizuno%20Rider%208.jpg

6472278[/snapback]

 

Ja. Asics Gel Kayano overgår alt jeg har prøvd av treningssko. Selvsagt er det mange andre modeller som duger, men vil du ha det beste så kjøper du Gel Kayano.

Lenke til kommentar
jeg har fått meg tiger sko, er ikke det kult da? kosta 800kr og saker.

6472104[/snapback]

http://www.onitsukatiger.co.uk/prodimages/..._HL611_5002.jpg

sånne kule sko.

6472484[/snapback]

 

Det er ikke sånne sko jeg tenkte på når jeg hørte om Tiger, da tenker jeg automatisk på kreasjonene til Tiger of Sweden. Det betyr derimot ikke at jeg ikke liker seriene fra Asics kalt Onutsika Tiger (har faktisk et par selv, da i svart prydet med oransje striper ), men det strider mot min oppfatning å kalle det Tiger-sko, og ikke - som jeg ville kalt det - Asics-sko.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Jeg må skaffe meg:

No offence, men faller dette eeegentlig under "mote"? :p

6473767[/snapback]

 

 

"og-utseende"

6473809[/snapback]

Beklager. Kommentaren min skyldes nok mitt syn på mote og utseende, som pt. dessverre ikke innebærer "i pwn n00bs" t-skjorter.

6473830[/snapback]

 

 

hehe, neida.. veit det ikke handler om mote det jeg posta, men tenkte kanskje at denna posten er litt om klær osv generelt også

Lenke til kommentar
Daa har man vært i byen igjen. Ble ikke så stor fangst idag, men det ble da noe.

 

Skjorta: 349,-

Boxere: 199,- x2

 

post-63780-1152627458_thumb.jpg

 

 

HOHO! jeg digga volcom skjorta. skikkelig rå var den! Jeg skal til england i helgen, håper på å finne en skateshop å kjøpe meg no fete threads;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...