Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
04_1.JPG

Ikke bruk de hardt opptjente pengene dine på fake bapes fra ebay. :nei: Søkte bare på bape og min størrelse (US10) og fant 1, kanskje 2 par av 76 som var ekte. Hvis du absolutt vil ha bapes så hadde jeg heller dratt til en autorisert bape dealer, nærmeste er vel London. Synes uansett at de er overpriced da det i utgangspunktet bare er en af1 low med candyfarger. Kuleste serien de har synes jeg er x Marvel, den kan jeg muligens skaffe deg et par eller to av :w00t:

Lenke til kommentar
http://www.oki-ni.com/isroot/okini/Productimage/alt/au047a_019_1.jpg

 

Forhandles denne i Norge?

 

http://www.postenwelt24.de/bilder/micha/crl2silver.jpg

 

Har også et slikt par i sølv, men lissene begynner å rakne...noen som har tips til hvilken farge de nye lissene bør være?

6468581[/snapback]

Ingen av modellene du henviser til selges i de fargene. Det store utland må besøkes ellers må du finne en nettbutikk som selger dem.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

Han har ingen bilder av taggen, det går ann å sende han en melding å spørre on den. Likevel er lacinga "feil" og det er ikke noen swoosh inni swooshen som jeg kan se (et slags vannmerke). Prisen ligger alt for lavt, feedbacken er for low og i historylista hans har han solgt bapes før til rundt 50usd "buy it now".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sneakerholic: Jeg har kun fire-fem par Nike Shox (som brukes til trening) - er jeg "ut" da? ;)

6472071[/snapback]

 

Nei, men du er ulur. Nike Shox er ikke spesielt bra sko. Asics Gel Kayano topper alt du har prøvd før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...