hansol123 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 er på utkikk etter noe stillige klær som jeg skal bruke på sommern -bukse/capri -t sjorte -sko -genser (helst tynn) -briller noen som har ideer ? vi har ikke det beste utvalget i byen men det vi har: cubus,blend,mimic,shei fasion vel thats it men så er mosjøen 1 time unna. kan også bestille på nett pris komplett rundt 2000kr? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Kjøp det DU liker. Endret 4. juli 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
wilai Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Er det noe Norsk nett-butikk som selge sol-brille? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kjøp det DU liker. 6431476[/snapback] har prøvd den før ender med at jeg kjøper noe helt vanlig(veldig likt det jeg kjøpte forrige gang) så trenger litt råd her og dær Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Er veldig lite opptatt av mote selv, men er litt inntresert i høre hva dere som er det, syntes om klærne mine. Dette er noe ala hva jeg går i idag. Til info er samtlige klær bortsett fra skoa, kjøpt for under 200kr, second hand= Og ikke spar på kruttet, jeg blir ikke lei meg hvis noen ikke syntes det er noe fint Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 6431489[/snapback] Jeg synes v-hals-tskjorter på gutter er noe av det styggeste jeg ser. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det kommer helt ann på gutten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 V-hals er fint, så lenge man ikke er feit. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 V-hals på vester og gensere = Pent V-hals på t-skjorter = stygt KissaMcDuck; synes det antrekket der var ganske fint jeg. Meget straight antrekk som like gjerne kunne kostet et par tusen kroner om man handlet det nytt fra kjente merkeprodusenter. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) arrrg, blir sur :\ kjøpte meg en t-shirt jeg var kjempefornøyd med, men den ble ødelagt etter første vask.. Fikk byttet den, og den overlevde første vask! Andre vask så blir den ødelagt igjen :S Kommer vil sikkert til å bli tilbudt tilgodelapp.. Men jeg kan vel ta samme skjorte en gang til, og evt. få pengene tilbake om det skjer nok en gang ? Endret 5. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg tror flesteparten av t-skjortene jeg har er v-hals og ser ikke noe problem med det. Det er fint, og enda finere hvis man har et kjede elns itillegg. )) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg tror flesteparten av t-skjortene jeg har er v-hals og ser ikke noe problem med det. Det er fint, og enda finere hvis man har et kjede elns itillegg. )) 6439135[/snapback] Jeg synes v-hals på veltrente gutter er svært pent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Det vil si at v-hals på staute marinegaster som dimiles og meg selv er hot. Noen som vet hvor det er mulig å få tak i Gucci-sneakers i Bergens-området? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Skuffet over kvaliteten på t-skjorta i forhold til hvor mye den koster og tidligere erfaringer med merket. (like skuffet som kvaliteten på webkameraet) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 stygg, stygg, stygg og atter stygg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Den kan virke stygg på bildet der, det synes jeg også.. Det kan også virke som et helt annen type klesstil en det egentlig er også! Men, jeg fikk da byttet den. De hadde visst tatt inn alle sammen igjen, etter å ha sett svakheten på de. Den nye: (den skal egentlig være gul ;P) edit: hvorfor tar jeg bilder med webcammet da man ikke ser forskjellen på en isbjørn og en t-shirt på bildene ?! x] Endret 5. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Har ikke Tiger sånne V-hals t-skjorter? (hehe) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 hm, veit ikke helt.. Butikken jeg kjøpte den/de i fører Tiger også. kikket på noen tiger t-shirts også.. Men stort sett bare L igjen. Og det synes jeg blir litt stort :S Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Var i byen i dag og gjorde et lite kupp om jeg skal få si det sånn. Var innom Urban en tur (en kompis skulle se på sko) og der ligger det to t-skjorter og bare venter på at jeg skal se de. Den ene er sort fra Vailent med en kult mønster foran og noen fete hvite sømmer, mens den andre er en mørkeblå v-hals med innsydd hvit t-skjorte under på en måte. Jævli fett om jeg får si det selv. Det beste var forøvrig prisen; 2 for 200. :] Endret 5. juli 2006 av dimiles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå