Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilbake fra byen.

 

Steen&Strøm kjørte 30% kampanje på flere av butikkene i 2. etasje. Kjøpte en t-skjorte fra Boomerang elns som var fin og sommergrønn med v-hals. Aldri hørt om merket før jeg, men t-skjorten var fin den så. :)

6406174[/snapback]

Fant ikke så veldig mye i dag. Jeg fikk hentet linbuksen min fra Hugo Boss, så plukket jeg opp tre pique-skjorter fra Lacoste butikken i 4. (ikke salg) på vei ut. Det var masse folk der og veldig mye bråk - som det pleier å være når det er salg. De hadde også et par helt greie jakker på Burberry (i gigantiske størrelser) - og det var omtrent alt jeg fant. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kan ikke vi få noen bilder av klesskapet ditt Robbiedeluxe? Jeg ser for meg et 20 kvadratmeter stort walk-in rom med prikkfrie klær fra alle verdens designere, med hovedvekt på det siste fra Milano. :innocent:

Lenke til kommentar

Haha, neeei jeg kjøpte ikke jakke. Jeg skrev jo at de var gigantiske. :p

 

Edit: @wh1te, nei, jeg tror jeg står over. Jeg har vel aldri lagt ut bilder her heller, med unntak av da jeg tok ut et par Gucci-sko fra skapet for å pusse dem i våres. :whistle:

Endret av Robbiedeluxe
Lenke til kommentar
Dette er vel et klassisk FRETEX-plagg? (Skjorten, altså).

6401890[/snapback]

 

Det kan så hende, men jeg vil ikke kjøpe den på Fretex. Ingen andre som har noen forslag? Og er det noen som kan bekrefte at det selger bukseseler på HM?

 

EDIT:

Har endelig funnet årets sommersko, vans slip-ons med "Hoffman print"

6381173[/snapback]

 

Hvor får man kjøpt disse? Og hva er prisen på de(hvist det er mulig å få tak i de for oss dødelige)

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Dette er vel et klassisk FRETEX-plagg? (Skjorten, altså).

6401890[/snapback]

 

Det kan så hende, men jeg vil ikke kjøpe den på Fretex. Ingen andre som har noen forslag? Og er det noen som kan bekrefte at det selger bukseseler på HM?

 

EDIT:

Har endelig funnet årets sommersko, vans slip-ons med "Hoffman print"

6381173[/snapback]

 

Hvor får man kjøpt disse? Og hva er prisen på de(hvist det er mulig å få tak i de for oss dødelige)

6420055[/snapback]

 

Jeg kan bekrefte at det finnes bukseseler på H&M. Så det i ungdom/voksen avdelingen i oslo city.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...