dimiles Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Da stikker jeg nedover til byen med en kompis for å sjekke ut salget, samt se hvordan det ser ut i byen nå om dagen. Sykt lenge siden jeg har vært å tittet der nede. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Da stikker jeg nedover til byen med en kompis for å sjekke ut salget, samt se hvordan det ser ut i byen nå om dagen. Sykt lenge siden jeg har vært å tittet der nede. 6404730[/snapback] Få med deg et par Hed Kandi plater også Robbie, når drar du nedover? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du er overalt du, euroshopper. :o Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Robbie, når drar du nedover? 6404824[/snapback] Har telefonkonferanse 13:00 (som jeg hadde glemt, nesten) - så tipper det blir rundt halv tre eller tre. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Oh noes! føler at det er ikke noe igjen når jeg kommer fram... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tilbake fra byen. Steen&Strøm kjørte 30% kampanje på flere av butikkene i 2. etasje. Kjøpte en t-skjorte fra Boomerang elns som var fin og sommergrønn med v-hals. Aldri hørt om merket før jeg, men t-skjorten var fin den så. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Boomerang - svensk merke? Innbiller meg de selger/solgte det i den ene butikken(oioi, det er bare en der..) i Bogstadveien. En rimelig pen butikk, tror de førte Philosophy Blues Original mm. Ikke at jeg har noe forhold til det. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Var det mye salg ellers i Oslo da? Ble ikke noe tur på meg i dag, håper på en tur i morgen. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Trodde Steen & Strøms sitt salg starter 1. juli jeg? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tilbake fra byen. Steen&Strøm kjørte 30% kampanje på flere av butikkene i 2. etasje. Kjøpte en t-skjorte fra Boomerang elns som var fin og sommergrønn med v-hals. Aldri hørt om merket før jeg, men t-skjorten var fin den så. 6406174[/snapback] Fant ikke så veldig mye i dag. Jeg fikk hentet linbuksen min fra Hugo Boss, så plukket jeg opp tre pique-skjorter fra Lacoste butikken i 4. (ikke salg) på vei ut. Det var masse folk der og veldig mye bråk - som det pleier å være når det er salg. De hadde også et par helt greie jakker på Burberry (i gigantiske størrelser) - og det var omtrent alt jeg fant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kan ikke vi få noen bilder av klesskapet ditt Robbiedeluxe? Jeg ser for meg et 20 kvadratmeter stort walk-in rom med prikkfrie klær fra alle verdens designere, med hovedvekt på det siste fra Milano. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg tenkte det samme, wh1te. Mannen sier han ikke fant så mye, så kjøpte han linbukse fra Hugo Boss, tre stk. Lacoste-piquer og muligens noen jakker (!) fra Burberry (som jeg er usikker på om han kjøpte eller ikke:P) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Haha, neeei jeg kjøpte ikke jakke. Jeg skrev jo at de var gigantiske. Edit: @wh1te, nei, jeg tror jeg står over. Jeg har vel aldri lagt ut bilder her heller, med unntak av da jeg tok ut et par Gucci-sko fra skapet for å pusse dem i våres. Endret 29. juni 2006 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 We need personal shoppers! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Var i byen (Oslo) i dag for å handle. Brukte vel 1000,- det var masse salg der i alle butikkene. Var ikke på Steen & Strøm. Kom hjem med 2 T-skjorter, 1 shorts, 1 par sko, sokker og boxer. Plukket også opp en utgave av nyseste gamereactor. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Dette er vel et klassisk FRETEX-plagg? (Skjorten, altså). 6401890[/snapback] Det kan så hende, men jeg vil ikke kjøpe den på Fretex. Ingen andre som har noen forslag? Og er det noen som kan bekrefte at det selger bukseseler på HM? EDIT: Har endelig funnet årets sommersko, vans slip-ons med "Hoffman print" 6381173[/snapback] Hvor får man kjøpt disse? Og hva er prisen på de(hvist det er mulig å få tak i de for oss dødelige) Endret 1. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Kanskje dressmann har begge deler? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Antar du skulle ha mulighet til å finne bukseseler hos H&M, men det er ikke noe jeg har prioritert. Er ikke så ofte inneom der heller, men de har nok noe slikt. Tror de hadde en kolleksjon i "den gaten" på en måte. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette er vel et klassisk FRETEX-plagg? (Skjorten, altså). 6401890[/snapback] Det kan så hende, men jeg vil ikke kjøpe den på Fretex. Ingen andre som har noen forslag? Og er det noen som kan bekrefte at det selger bukseseler på HM? EDIT: Har endelig funnet årets sommersko, vans slip-ons med "Hoffman print" 6381173[/snapback] Hvor får man kjøpt disse? Og hva er prisen på de(hvist det er mulig å få tak i de for oss dødelige) 6420055[/snapback] Jeg kan bekrefte at det finnes bukseseler på H&M. Så det i ungdom/voksen avdelingen i oslo city. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Da kjører jeg for HM. På dressman i Bergen har de ikke ikke slike skjorter Darkness, så får vel bare forsette å lete. Endret 3. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå