Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du går opp et par hundre kroner så får du et par kule sneakers med god kvalitet.

 

Lacoste, Nike, Puma, Adidas osv.

 

Sjekk ut Stress, Sole Service, Urban og generelt de fleste butikker som har litt "unge" klær og sko. :)

6396225[/snapback]

Er mye salg nå så er du heldig slipper du å gå opp å betale noe mer, Kjøpe i dag på strømmen storsenter( på euro sko) et par Lacoste sko til 400kr som hadde kosta 998kr :)

Lenke til kommentar
Når dere sier fjerne, mener dere å skjule, eller mener dere fjerne problemet helt?

6399452[/snapback]

 

De mørke ringene forkommer av tørr/irritert hud, denne øyekremen som inneholder mye fuktighet fjerner disse mørke "ringene" ved at huden gjenoppretter sin normale balanse.

Lenke til kommentar

Lurer på åssen mote jeg har jeg! :p

Tidlig 90-talls gruvearbeider-stil eller noe.

Møkkete støtt jeg, arbeidsbukse og t-skjorte samt en Würth-caps bak frem.

(Würth er ledende som totalleverandør til norsk håndverks-, industri-,

og bilbransje ... så er ikke mye trendy merke det ... tehe)

 

Gud jeg er en slask i forhold til mange her ... :w00t:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Hm, nå som jeg tenker meg tror jeg faktisk hele senteret har salg. Steen og Strøm fører Tiger, DSquared, Lacoste, Bruuns Bazar, Burberry, Hugo Boss, Boss (Orange), D&G, Lacoste, Quiksilver, Sand, ACNE, John Smedley (de har i hvert fall de klassiske genserne) og sikkert et par merker til som jeg ikke kom på i farten.

 

Jeg tenkte å dra innom ganske tidlig for å hente buksene mine, kan jo evt. si i fra om det er verdt å ta turen innom. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...