Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å selge et belte man finner på gata = tyveri.

Å kjøpe et belte som er funnet på gata = helleri.

Vel, heller:

 

Å selge et belte man finner på gata = SLUM

Å kjøpe et belte som er funnet på gata = SLUM

hva faen mener du med det? syntes kanskje du skal ta en edit på det inlegget om du mener det jeg tror du mener

Lenke til kommentar

Minte meg om at jeg var å handlet i går det ;)

Kjøpte nye deilige Prada sko, gucci belte og 2nudie jeans og 2 Ralph Lauren piquer. (en lyseblå og en rosa)

Og i morgen skal jeg til frisøren og få fiksa litt på håret, så er jeg klar for å ta jentene med storm :p

Lenke til kommentar

Har inntrykket av at det er en del folk som tenker på hva de har på seg. Dette er positivt i den grad at vi har selvkontroll og tenker på vår væremåte og framtreden ovenfor samfunnet aka venner og samfunnet generelt.

 

Er viktig at vi føler oss sikre og vel, og dette gjøres gjennom klær :)

 

Selv er jeg opptatt med å gå i *nøytrale* klær enten det er merke eller ikke. Har ikke den behov ved å vise fram hvilket merket klærene mine er fra, men heller at de ser bra ut og passer mitt behov. Liker spesielt å gå med skjorter og bukser, men kan sikkert i ny og ne avveksle med shorts og mer *chill* type. Helt avhengig av sted og årstid.

 

Dessuten er sko også noe jeg verdsetter høyt, spesielt på jenter. Her burde man kjøpe noe som passer med din egen stil og ikke følge moten. Er mange forskjellige typer der ute og velger man feil type sko, kan dette gjerne ødelegge første inntrykket for veldig mange. Hvertfall fra mitt ståsted.

 

Synes også at lin bukser passer til veldig mange formål og kan benyttes til hverdagen og fester med en litt finere skjorte. Er det noen her inne som har peiling hvilken butikk i Oslo som har bra utvalg på lin bukser?

 

Og btw chris... Bra sko du har valgt der. Passer til de fleste typer bukser og antrekk. Nice choice!

Endret av DevianX
Lenke til kommentar

DevianX, man skal ha nøytrale klær, men samtidig uttrykke personlighet og ikke følge moter eller trender? Det er en kobling jeg simpelthen ikke skjønner, om det var slik du mente det. Om du med 'nøytrale' mener 'klær der merket ikke er åpenlyst,' er det selvfølgelig en helt annen sak.

 

chris, jeg likte skoene dine, kunne godt tenkt meg et tilsvarende par selv, vet du om de finnes i forskjellige farver?

Lenke til kommentar
DevianX, man skal ha nøytrale klær, men samtidig uttrykke personlighet og ikke følge moter eller trender? Det er en kobling jeg simpelthen ikke skjønner, om det var slik du mente det. Om du med 'nøytrale' mener 'klær der merket ikke er åpenlyst,' er det selvfølgelig en helt annen sak.

 

chris, jeg likte skoene dine, kunne godt tenkt meg et tilsvarende par selv, vet du om de finnes i forskjellige farver?

Det jeg mente med nøytrale klær, er at man ikke går rundt i klær som står Lacoste/gant/Nike over hele skjorten eller ryggen.

 

Det finnes merkeklær og bra moter som er nøytrale uten at det trenger å fremgå så veldig klart og tydelig. Så det er nok det siste du mente om at merket ikke er åpenlyst. Vet at de dyrere klær og merker har merket på innsiden.

 

Synes personlig at dette passer hvertfall meg best. Blir litt dumt å gå rundt med med store logoer for å vise folk at du går i merkeklær. Oppegående folk ser uansett forskjell mellom *cheap* clothing og de noe dyrere merker.

Lenke til kommentar
DevianX, man skal ha nøytrale klær, men samtidig uttrykke personlighet og ikke følge moter eller trender? Det er en kobling jeg simpelthen ikke skjønner, om det var slik du mente det. Om du med 'nøytrale' mener 'klær der merket ikke er åpenlyst,' er det selvfølgelig en helt annen sak.

 

chris, jeg likte skoene dine, kunne godt tenkt meg et tilsvarende par selv, vet du om de finnes i forskjellige farver?

De finnes også i en "besje" -aktig farge nøyanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...