Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Anyways...

 

Var nettopp på en pub her jeg bor, og der fløy de ansatte rundt i "Burn" t-shirts. T-shirts med motivet til energidrikken "Burn". Det sto "Burn" frampå t-shirten og på baksiden var det bildet av flammen på boksene. Jeg spurte de som jobba om de visste av noe plass det går an å få kjøpt noe slikt, men de hadde ikke snøring.

 

Så, noen av dere som vet?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
æsj, nei takk.

Penger gjør meg ikke lykkelig. Men for all del kjøp alle de fancy skoene og middagene dere vil, men tviler det vil hjelpe dere.

Dere er ikke kapitalsmen, dere har ingen kontroll på systemet. Dere er bare brikker i systemet.

 

Ha det gøy på flyreisene og i de fancy hotellene dere. Eg vil sitte hjemme og spise en god brunost skive i min cubus-joggebukse mens eg daffer an foran pcen  :laugh:

6377696[/snapback]

Å si at penger ikke gjør en lykkelig er bare naivt så lenge man lever i Norge og har valgt en viss standard. Jeg antar brunosten og pcen gjør deg lykkelig? Vel, det er takket være penger.

Lenke til kommentar
Jeg kan ærlig si at jeg aldri har kjøpt en flaske vann i hele midt liv. Vann har jeg i springen hjemme. Å betale 10 kroner for en halvliter er bare tullete.

6360157[/snapback]

Hele poenget med å kjøpe vann er vel at du der og da ikke har tilgang på vannet i springen hjemme...

Lenke til kommentar
Hvilket svar er det da, Wh00t

6377807[/snapback]

Det var bare en spøk, men fra spøk til revolver:

 

Tipper det ligger på en 500,-

6377810[/snapback]

700 tipper jeg, hiver inn 10kr på det!

6378185[/snapback]

Noen flere som vil komme med forslag, eller ligger prisen på 5-700 spenn?

Lenke til kommentar

Synes det er litt småekkelt at folk bruker tusenvis av kroner, kun for å få det rette merket. Jeg handler mye på H&M, åpenbart fordi de har mye kule klær. Da bryr jeg meg fint lite om det står D i v i d e d på insiden.

 

Nå handler jeg noe på Carlings og lignende butikker, fordi de har mye kult der.

 

Men aldri om jeg nedverdiger meg til å gå å kjøpe en Lindeberg skjorte e.l for 1500 kr.. Sorry..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Synes det er litt småekkelt at folk bruker tusenvis av kroner, kun for å få det rette merket. Jeg handler mye på H&M, åpenbart fordi de har mye kule klær. Da bryr jeg meg fint lite om det står D i v i d e d på insiden.

 

Nå handler jeg noe på Carlings og lignende butikker, fordi de har mye kult der.

 

Men aldri om jeg nedverdiger meg til å gå å kjøpe en Lindeberg skjorte e.l for 1500 kr.. Sorry..

6381081[/snapback]

 

Så det er greit at du handler på Carlings og kjøper Diesel, Replay, Nudie og andre merker som selger buksene sine for over 1500 kr, men hvis jeg vil kjøpe en skjorte fra Lindeberg til samme pris så ser du ned på meg? Hva hvis jeg ikke prioriterer bukser, men skjorter og gensere? Hvis jeg kombinerer skjorten med en bukse fra H&M, går det greit da? Det handler kun om prioriteringer.

 

Selv handler jeg aldri på Carlings fordi jeg synes ikke det er verdt det. Likevel bruker jeg Lindeberg, Tiger, Sand og andre merker som noen mener er for dyre, fordi jeg mener det er verdt det. Folk betaler ikke nødvendigvis mer for et merke fordi det er dyrere og derfor "kulere", men fordi de vet hva de får kontra om de kjøper et tilnærmet likt plagg på H&M.

 

Edit: Dessuten er ikke Lindeberg spesielt dyrt i forhold til Carlings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...