Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tingene du eier ender opp med å eie deg..

Ingen som har sett fighclub her inne?

Du er ikke det du har på deg. Det spiller ingen rolle hvor mye klærene dine kostet eller hva du eier.

 

Dere er biprodukter av ett kapitalistisk system.

 

Her har dere alt dere noen gang vil kunne trenge : http://www.fretex.no

 

Her er f.eks fine sko for jenter som er fine: 26361193_Big.jpg

 

Disse er til salgs hos fretex drammen.

Endret av magicus
Lenke til kommentar

æsj, nei takk.

Penger gjør meg ikke lykkelig. Men for all del kjøp alle de fancy skoene og middagene dere vil, men tviler det vil hjelpe dere.

Dere er ikke kapitalsmen, dere har ingen kontroll på systemet. Dere er bare brikker i systemet.

 

Ha det gøy på flyreisene og i de fancy hotellene dere. Eg vil sitte hjemme og spise en god brunost skive i min cubus-joggebukse mens eg daffer an foran pcen :laugh:

Lenke til kommentar
æsj, nei takk.

Penger gjør meg ikke lykkelig. Men for all del kjøp alle de fancy skoene og middagene dere vil, men tviler det vil hjelpe dere.

Dere er ikke kapitalsmen, dere har ingen kontroll på systemet. Dere er bare brikker i systemet.

 

Ha det gøy på flyreisene og i de fancy hotellene dere. Eg vil sitte hjemme og spise en god brunost skive i min cubus-joggebukse mens eg daffer an foran pcen  :laugh:

6377696[/snapback]

Å nei, ikke enda en slik "alle skal ha det likt, gi pengene til Afrika, hippie fyr".

Lenke til kommentar
Ha det gøy på flyreisene og i de fancy hotellene dere. Eg vil sitte hjemme og spise en god brunost skive i min cubus-joggebukse mens eg daffer an foran pcen  :laugh:

6377696[/snapback]

Ingen PC eller Cubus uten kapitalisme, vet du. ;)

 

Men la oss nå ikke skli ut her - vi vet jo alle at verden kontrolleres av New World Order og at alle ledere rundt om i verden er knyttet sammen i et stort system (der Bush er lederen) som jobber for å ta over verden og gjøre oss alle til slaver. Med hjelp av frimurere og hemmelige sekter med hemmelige ritualer. :lol:

 

Nei huff - over til noe annet. Kom over et ganske kult online magazine fra Japan som skriver om bl.a. vestlig mote vs. japansk. Ganske kult mye av det i hvert fall: http://www.pingmag.jp/category/fashion/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...