Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Dette vannet selges faktisk i Norge også da. Nærmere bestemt i Oslo. For noen måneder siden sendte jeg nemlig en mail om nettopp dette, da fikk jeg beskjed om at det selges i en større matvarebutikk i Oslo. Finner desverre ikke igjenn mailen, så kan ikke fortelle dere hvilken butikk det er...

6357965[/snapback]

 

:ohmy: !

 

Du mener vel ikke Jacobs på Holtet? De pleier å selge ting ingen andre har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser med stor skepsis på at du mener at $20 for en flaske vann ikke er dyrt.

6357979[/snapback]

Mulig jeg formulerte meg kronglete. Jeg mente å si at det koster ikke $20 overalt heller ("Voss er ikke så dyrt overalt") - på en restaurant får du den store flasken til $6,99. Capiche? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Dette vannet selges faktisk i Norge også da. Nærmere bestemt i Oslo. For noen måneder siden sendte jeg nemlig en mail om nettopp dette, da fikk jeg beskjed om at det selges i en større matvarebutikk i Oslo. Finner desverre ikke igjenn mailen, så kan ikke fortelle dere hvilken butikk det er...

6357965[/snapback]

 

:ohmy::ohmy: !!

 

Du mener vel ikke Jacobs på Holtet? De pleier å selge ting ingen andre har.

6357981[/snapback]

Vannet selges på Jacobs på Holtet, ja. 40kr halvliteren elns. Heh.

Lenke til kommentar
Mulig man smaker litt forskjell på den med kullsyre, men den uten? No way, Jose!

6358062[/snapback]

Hehe, du merker forskjellen på den med kullsyre. Det er sånn vann med kullsyre skal være - det skal ikke smake salt, eller som med Bonaqua at man får en vond smak i munnen etterpå. Mulig det er mineralinnholdet som gjør det - hva vet jeg. Voss smaker bare veldig mye bedre. Men men, i morgen skal det i hvert fall handles vann. Flaskene er uansett så stilige at man kan fint dekorere kontoret med et par. ;)

Lenke til kommentar
Ei i parallellklassen min har bært rundt på den flasken det siste halvet året konstant på skolen, nå skjønner jeg at det var for å briefe med den. :wee: Sikkert kjøpt i Oslo til 40 kr og ikke for 20$ for å si det sånn. :)

6358077[/snapback]

 

Jaja det måte komme ut for en dag. Anette et halvt år, da har hun nok ikke fått tak på den i Norge. Om vi hadde vært best budds Anette, da hadde du fått en flaske av med for nesten et år siden. Never fashionably late.

Lenke til kommentar
Ei i parallellklassen min har bært rundt på den flasken det siste halvet året konstant på skolen, nå skjønner jeg at det var for å briefe med den. :wee: Sikkert kjøpt i Oslo til 40 kr og ikke for 20$ for å si det sånn. :)

6358077[/snapback]

 

Jaja det måte komme ut for en dag. Anette et halvt år, da har hun nok ikke fått tak på den i Norge. Om vi hadde vært best budds Anette, da hadde du fått en flaske av med for nesten et år siden. Never fashionably late.

6358124[/snapback]

 

Greit greit så er det ikke snakk om et halvt år. Men jeg er nesten lei av å se på den alt. Flasken er fin den, men jeg synes det er teit å gå med den bare for å vise den frem. Særlig på en skole folk ser sjokket på deg fordi du har brukt over tusen kroner på et belte.

Lenke til kommentar

Greit jeg er for trøtt, svarer heller imorgen.

 

Mente bare at det ikke var noe vits i å prøve å vise seg frem med den falsken for harde livet når majoriteten har mye imot de som bruker mye penger på ting. :) Du hadde skjønt det bedre hvis du hadde kjent henne.

 

Men, chris: hæ?

Lenke til kommentar
Greit jeg er for trøtt, svarer heller imorgen.

 

Mente bare at det ikke var noe vits i å prøve å vise seg frem med den falsken for harde livet når majoriteten har mye imot de som bruker mye penger på ting. :) Du hadde skjønt det bedre hvis du hadde kjent henne.

 

Men, chris: hæ?

6358195[/snapback]

 

Tenk deg litt om Anette så vet du hva jeg mente! Send meg en PM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...