Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi snakker altså om vann med kylsyre?

Som de faktisk 'lager' på Voss i Norge, men selger kun i utlandet?

 

Ah, herlig tankegang.

6357882[/snapback]

Noe sånt, du får med og uten kullsyre. Den med kullsyre smaker som vanlig vann (ikke "salt" altså), med omtrent like mye kullsyre som i den nye Farrisen. Voss... :love:

Lenke til kommentar
Hm.. De hadde jo faktisk en passe flott hjemmeside også.

 

Send de en e-post på [email protected] og spør pent om Diskusjon.no kan få kjøpe noen liter! Dette må smakes!

6357908[/snapback]

Eller dra til NYC hvor alle, jeg mener, alle utesteder selger Voss. Første gangen jeg smakte Voss var i NYC, nokså rart å fly fra Norge til NYC og få servert norsk vann - som ikke selges i Norge.

Lenke til kommentar
synes å betale så mye for vann blir for dumt. men det er vel heller kanskje flaskedesignen man betaler for :p synes en imsdalflaske holder, keepin it ghetto...

6357934[/snapback]

Voss er ikke så dyrt overalt, $20 er prisen du må betale på utesteder. Jeg mener å huske at den store flasken kostet $6,99 på en nokså fin fransk restaurant jeg besøkte på Manhattan.

Lenke til kommentar

Dette vannet selges faktisk i Norge også da. Nærmere bestemt i Oslo. For noen måneder siden sendte jeg nemlig en mail om nettopp dette, da fikk jeg beskjed om at det selges i en større matvarebutikk i Oslo. Finner desverre ikke igjenn mailen, så kan ikke fortelle dere hvilken butikk det er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...