haarod Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Stikk innom Seasports og Whitewater. Begge ligger i Vika. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Må redde tråden fra "den andre siden"... Noen som vet hvor jeg kan skaffe Nederlands keeper drakt, og en mulig pris? *Helst i nærheten av kr sand* Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som vet hvor jeg kan skaffe Nederlands keeper drakt, og en mulig pris? *Helst i nærheten av kr sand* 6357216[/snapback] Jeg bestilller bestandig fra Subside Sports . De sender direkte til Norge Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som vet hvor jeg kan skaffe Nederlands keeper drakt, og en mulig pris? *Helst i nærheten av kr sand* 6357216[/snapback] Jeg bestilller bestandig fra Subside Sports . De sender direkte til Norge 6357244[/snapback] God side, men klarer ikke finne den drakte altså... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det synes jeg rett og slett var sinnsykt dyrt. Skulle tro utenlandske nettbutikker var billigere enn butikker her i Norge. :-\ Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Siste mote eller trend er å gå med "Vossa-vann" flasker importert fra New York. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Siste mote eller trend er å gå med "Vossa-vann" flasker importert fra New York. 6357811[/snapback] VOSS Water? Den lille flasken til $20, eller den store til $40? :!: Lenke til kommentar
veos Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Noe slikt? Hvertfall. Disse flaskene selger de hvertfall ikke i Ålesund! Endret 21. juni 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Åå? Bilder av flaska? 6357860[/snapback] Jeg elsker Voss, synd (og rart) at det ikke finnes i Norge - det er jo norsk vann. Er blitt servert Voss selv på utesteder i Paris, men i Norge ... neida. Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Åå? Bilder av flaska? 6357860[/snapback] Strictley for professionals only! Lenke til kommentar
veos Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Vi snakker altså om vann med kylsyre? Som de faktisk 'lager' på Voss i Norge, men selger kun i utlandet? Ah, herlig tankegang. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Vi snakker altså om vann med kylsyre?Som de faktisk 'lager' på Voss i Norge, men selger kun i utlandet? Ah, herlig tankegang. 6357882[/snapback] Noe sånt, du får med og uten kullsyre. Den med kullsyre smaker som vanlig vann (ikke "salt" altså), med omtrent like mye kullsyre som i den nye Farrisen. Voss... Lenke til kommentar
veos Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hm.. De hadde jo faktisk en passe flott hjemmeside også. Send de en e-post på [email protected] og spør pent om Diskusjon.no kan få kjøpe noen liter! Dette må smakes! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hm.. De hadde jo faktisk en passe flott hjemmeside også. Send de en e-post på [email protected] og spør pent om Diskusjon.no kan få kjøpe noen liter! Dette må smakes! 6357908[/snapback] Eller dra til NYC hvor alle, jeg mener, alle utesteder selger Voss. Første gangen jeg smakte Voss var i NYC, nokså rart å fly fra Norge til NYC og få servert norsk vann - som ikke selges i Norge. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 synes å betale så mye for vann blir for dumt. men det er vel heller kanskje flaskedesignen man betaler for synes en imsdalflaske holder, keepin it ghetto... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg må korrigere meg selv. Restaruranten i toppetasjen på Radisson Oslo Plaza selger Voss til de av gjestene som vil ta med seg mer hjem. Lenke til kommentar
chris Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Du går ikke med det hvis du er fashionably late for å si det sånn, det er nesten ingen som går med den ennå. Men sånn er det jo ah.. Fenomenet er kun i indre kretser ennå. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 synes å betale så mye for vann blir for dumt. men det er vel heller kanskje flaskedesignen man betaler for synes en imsdalflaske holder, keepin it ghetto... 6357934[/snapback] Voss er ikke så dyrt overalt, $20 er prisen du må betale på utesteder. Jeg mener å huske at den store flasken kostet $6,99 på en nokså fin fransk restaurant jeg besøkte på Manhattan. Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Dette vannet selges faktisk i Norge også da. Nærmere bestemt i Oslo. For noen måneder siden sendte jeg nemlig en mail om nettopp dette, da fikk jeg beskjed om at det selges i en større matvarebutikk i Oslo. Finner desverre ikke igjenn mailen, så kan ikke fortelle dere hvilken butikk det er... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg ser med stor skepsis på at du mener at $20 for en flaske vann ikke er dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå