Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt meg på et par solbriller en gang, og siden det har jeg fått det for meg at jeg egentlig ikke burde ha dyre solbriller. :)

 

Hadde litt dårlig tid og la defra meg i bilsetet, da jeg kom ut fra butikken igjen hadde jeg ikke akkurat mindre dårlig tid og slang meg raskt inn i bilen. Det var de solbrillene. :p

Lenke til kommentar
Jeg satt meg på et par solbriller en gang, og siden det har jeg fått det for meg at jeg egentlig ikke burde ha dyre solbriller. :)

 

Hadde litt dårlig tid og la defra meg i bilsetet, da jeg kom ut fra butikken igjen hadde jeg ikke akkurat mindre dårlig tid og slang meg raskt inn i bilen. Det var de solbrillene. :p

6323677[/snapback]

Haha, AKKURAT det gjorde jeg også!:-D Ble ganske bitter!

Lenke til kommentar
Noen som vil fortelle hvor kamikaze ligger hen? eventuelt på et kart? vurderer en tur til Oslo snart. Hvilke butikker har _dere_ å anbefale? (er gutt på 16, 178cm høy, hvis det har noe å si)

6331594[/snapback]

 

det ligger i Bogstadveien mot karl johan(?)

Endret av Foxyboy
Lenke til kommentar

har ikke noe eksakt tall men det er iallefall over 60 par med sneakers... tar jeg med gummistøvler, marsjstøvlene og flipflops har jeg endel fler :p

 

espennyh: de er forholdsvis kjølige til å være så digre... konseptet med pump er at man skal pumpe opp innerdelen av skoa ved å trykke på basketballen på tunga så den passer bedre eller sitter tightere osv,..

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
I see...takker

Vil noen si et par merker de selger? (fant ikke hjemmesida deres), bare sånn at jeg vet det.

 

Forresten så kjøpte jeg Puma sko i går på halvpris. Orginalpris var 900,-, fikk dem til 450. Visste ikke at de var på salg helt til jeg kom til kassa. (G - Sport)

6331886[/snapback]

 

De fører i hvertfall Gucci, Prada og Dolce & Gabbana (ikke D&G, men Dolce&Gabbana). Husker ikke hva annet de fører, men det meste ligger i en prisklasse som er over de fleste's budsjett. Det eneste jeg kunne tenkt å kjøpe meg der er dress eller pensko.

Lenke til kommentar
I see...takker

Vil noen si et par merker de selger? (fant ikke hjemmesida deres), bare sånn at jeg vet det.

De fører (i tillegg til hva som er blitt sagt her) Yves Saint Laurent, Marithé et François Girbaud og John Smedley. Frem til ca. juli i fjor førte de også Roberto Cavalli.

Lenke til kommentar

Skal ut å handle litt sommer klær i dag. Noen som har noen tips til hvor de kan ha noen kule shorts? Gjerne butikker som ligger i sandvika eller på CC-vest. Quicksilver har jo noen kule, samme med Billabong, men det er så mange som har de. Tror jeg må ha med et par slippers og sommer sko. Har tenkt på slike, det er jo en type sko man bare må ha. Slippers har jeg ikke funnet noen, men tenkte kanskje noen i brunt, muligens skinn.

Noen tanker eller tips rundt dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...