Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg nylig et par solbriller i Paris. Ligner ganske mye på disse

14773_372.jpg

 

Er vel en av de som ikke ser hele poenget med å kjøpe solbriller til flere tusen kroner. Personlig mister jeg de veldig lett, og bruker ikke solbriller veldig mye med unntak når jeg er på stranda, båten e.l. De her betalte jeg vel 25 euro for, og jeg ser ikke på det som veldig dyrt.

 

De fant jo bl.a. ut at et par Ray Ban-briller til 3400 kr var de samme som på H&M uten Ray Ban-merket. Sier vel ganske mye om solbrillemarkedet generelt.

 

Min anbefaling er dermed å kjøpe et par ikke altfor dyre. Tror man vil føle seg best fornøyd med det. IMHO

Lenke til kommentar
De fant jo bl.a. ut at et par Ray Ban-briller til 3400 kr var de samme som på H&M uten Ray Ban-merket. Sier vel ganske mye om solbrillemarkedet generelt.

6294829[/snapback]

 

Sier vel mer om mote- og merkemarkedet enn det gjør om spesifikk solbrillemarkedet. For øvrig fine briller.

 

Fredrik. :)

Lenke til kommentar
De fant jo bl.a. ut at et par Ray Ban-briller til 3400 kr var de samme som på H&M uten Ray Ban-merket. Sier vel ganske mye om solbrillemarkedet generelt.

6294829[/snapback]

Ray Ban har veldig god kvalitet på brillene sine og har betydelig bedre glass en de du finner på H & M, og jeg er ganske så sikker på at de har en god policy når det kommer til reprasjoner.

Så når det kommer til briller, så er det ofte best (med tanke på øynene dine) å kjøpe litt dyrere briller som holder. Så lenge du ikke driver å mister dem selvsagt.

Lenke til kommentar
Så når det kommer til briller, så er det ofte best (med tanke på øynene dine) å kjøpe litt dyrere briller som holder. Så lenge du ikke driver å mister dem selvsagt.

6296567[/snapback]

 

Det har blitt bevist gjentatte ganger i tester at billigbriller ofte kan være bedre for øyne enn dyre briller.

Lenke til kommentar
Hvor ligger Acessorize?

6292965[/snapback]

 

Det ligger ihvertfall en på sandvika storsenter, i førsteetasje tror jeg. Og hvis jeg ikke husker helt feil så er den en i Oslo City. Bare for å nevne noen. :)

6296697[/snapback]

 

Det ligger en i Oslo Ciy. Rett ovenfor kaffeen (mamma mia(?)) i første etasje.

Lenke til kommentar
De fant jo bl.a. ut at et par Ray Ban-briller til 3400 kr var de samme som på H&M uten Ray Ban-merket. Sier vel ganske mye om solbrillemarkedet generelt.

6294829[/snapback]

Ray Ban har veldig god kvalitet på brillene sine og har betydelig bedre glass en de du finner på H & M, og jeg er ganske så sikker på at de har en god policy når det kommer til reprasjoner.

Så når det kommer til briller, så er det ofte best (med tanke på øynene dine) å kjøpe litt dyrere briller som holder. Så lenge du ikke driver å mister dem selvsagt.

6296567[/snapback]

Javel, men jeg husker ikke helt hvilken program jeg så dette på, tror det var forbrukeinspektørene. De sa i hvert fall at brillene var helt identiske. Dette var riktig nok bare én modell, men jeg synes det er like tåpelig uansett. Reperasjoner som du nevner, må vel være den eneste gode grunnen JEG ser til å ha dyre solbriller. Når det er sagt koster det sikkert like mye å reparere de som å kjøpe et par nye (på H&M i hvert fall ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...