IBalic Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Kjøpte meg nylig et par solbriller i Paris. Ligner ganske mye på disse Er vel en av de som ikke ser hele poenget med å kjøpe solbriller til flere tusen kroner. Personlig mister jeg de veldig lett, og bruker ikke solbriller veldig mye med unntak når jeg er på stranda, båten e.l. De her betalte jeg vel 25 euro for, og jeg ser ikke på det som veldig dyrt. De fant jo bl.a. ut at et par Ray Ban-briller til 3400 kr var de samme som på H&M uten Ray Ban-merket. Sier vel ganske mye om solbrillemarkedet generelt. Min anbefaling er dermed å kjøpe et par ikke altfor dyre. Tror man vil føle seg best fornøyd med det. IMHO Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Fant sånne på skolen min jeg, finnern er vinnern *thihihi* Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 De fant jo bl.a. ut at et par Ray Ban-briller til 3400 kr var de samme som på H&M uten Ray Ban-merket. Sier vel ganske mye om solbrillemarkedet generelt. 6294829[/snapback] Sier vel mer om mote- og merkemarkedet enn det gjør om spesifikk solbrillemarkedet. For øvrig fine briller. Fredrik. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 jeg vil ha en 1337 t-sjorte, det er kult Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 jeg vil ha en 1337 t-sjorte, det er kult 6294932[/snapback] På tilbud til 149 ,- Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 De fant jo bl.a. ut at et par Ray Ban-briller til 3400 kr var de samme som på H&M uten Ray Ban-merket. Sier vel ganske mye om solbrillemarkedet generelt. 6294829[/snapback] Ray Ban har veldig god kvalitet på brillene sine og har betydelig bedre glass en de du finner på H & M, og jeg er ganske så sikker på at de har en god policy når det kommer til reprasjoner. Så når det kommer til briller, så er det ofte best (med tanke på øynene dine) å kjøpe litt dyrere briller som holder. Så lenge du ikke driver å mister dem selvsagt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Miste dem er vel problemet her i gården. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Så når det kommer til briller, så er det ofte best (med tanke på øynene dine) å kjøpe litt dyrere briller som holder. Så lenge du ikke driver å mister dem selvsagt. 6296567[/snapback] Det har blitt bevist gjentatte ganger i tester at billigbriller ofte kan være bedre for øyne enn dyre briller. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hvor ligger Acessorize? 6292965[/snapback] Det ligger ihvertfall en på sandvika storsenter, i førsteetasje tror jeg. Og hvis jeg ikke husker helt feil så er den en i Oslo City. Bare for å nevne noen. Edit: Hjemmesiden deres er her: www.accessorize.com / http://store.monsoon.co.uk/catalog/Welcome?catid=3 Endret 12. juni 2006 av Anette_ Lenke til kommentar
warpig Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvor ligger Acessorize? 6292965[/snapback] Det ligger ihvertfall en på sandvika storsenter, i førsteetasje tror jeg. Og hvis jeg ikke husker helt feil så er den en i Oslo City. Bare for å nevne noen. 6296697[/snapback] Det ligger en i Oslo Ciy. Rett ovenfor kaffeen (mamma mia(?)) i første etasje. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Er vel også Acessorize i bogstadveien. I tillegg har du jo Arts and Crafts(A &C)? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vurderer å bestille denne: http://www.spreadshirt.net/image.php?type=...or_images=white Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vurderer å bestille denne: http://www.spreadshirt.net/image.php?type=...or_images=white 6297929[/snapback] Haha, vær så snill, gjør det!! Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 De fant jo bl.a. ut at et par Ray Ban-briller til 3400 kr var de samme som på H&M uten Ray Ban-merket. Sier vel ganske mye om solbrillemarkedet generelt. 6294829[/snapback] Ray Ban har veldig god kvalitet på brillene sine og har betydelig bedre glass en de du finner på H & M, og jeg er ganske så sikker på at de har en god policy når det kommer til reprasjoner. Så når det kommer til briller, så er det ofte best (med tanke på øynene dine) å kjøpe litt dyrere briller som holder. Så lenge du ikke driver å mister dem selvsagt. 6296567[/snapback] Javel, men jeg husker ikke helt hvilken program jeg så dette på, tror det var forbrukeinspektørene. De sa i hvert fall at brillene var helt identiske. Dette var riktig nok bare én modell, men jeg synes det er like tåpelig uansett. Reperasjoner som du nevner, må vel være den eneste gode grunnen JEG ser til å ha dyre solbriller. Når det er sagt koster det sikkert like mye å reparere de som å kjøpe et par nye (på H&M i hvert fall ) Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) feilpost 14tegn Endret 13. juni 2006 av zeeq Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Aww Fant ut hun jeg liker, liker meg. Men desverre, en annen også. 6302507[/snapback] Feilposta deluxe? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Muligens gammelt nytt...?!? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Ja. De har faktisk en del spanske bygningsarbeidere der, såvidt jeg har skjønt. Starter før klokken syv om morgen gjør de også, hender jeg trener på SATS der nede på de tider. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 I see Tidlig på'n med andre ord, hehe.. Sikkert en heftig tidsplan de må forholde seg til antar jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå