Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er 13(14 om .. hmm 6dager) Samme dag som shikaru

 

Edit: Jeg har hatt 41-43 i skostørrelse i 1år nå.. helt stabilt.

 

Invistere i noen skikkelige sko.. hmm, har virkelig ikke lyst til å bruke stort mer enn 1000kr.. selv om skikkelige sko for den vanlige mann i gaten ligger på 2000kr og oppover.

 

1. Kjøp en sko som sitter godt uansett alder, ha MAKS 1/2 // 1/3 (alt ettersom produsent) større enn det ideelle da dette også kan sitte godt. Ikke noe digg med for store sko bare fordi du skal ha noe å "vokse".

 

2. 41-43? Sweet mother of jesus. Sikker på at alle skoene sitter like godt :p

 

3. Få om ingen fotballsko som koster over 2000. Og du får gode fotballsko (grus\grass) til ca 1000, f.eks fjorårsmodeller. Ta deg bare litt tid

6279779[/snapback]

 

Det værste jeg vet er uttrykket "for å ha noe å vokse i" *grøss*

 

Jeg bruker også skostørrelse mellom 42-44. Nike Show skoene mine er str. 44 og sitter som støpt. Adidas Superstar skoene mine er str. 42 og er litt for store.

 

Har hatt samme skostørrelse siden jeg var 12, så når du er 14 tror jeg ikke du behøver å tenke på at du skal vokse så mye i dem :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har hatt samme skostørrelse siden jeg var 12, så når du er 14 tror jeg ikke du behøver å tenke på at du skal vokse så mye i dem :)

6290215[/snapback]

 

Det er selvsagt individuelt.

Lenke til kommentar

Fotballsko sliter man jo ut ganske raskt uansett, og det er sko som bør sitte som støpt på foten. Husk å prøve de med fotballsokker!

 

Forøvrig ringte jeg butikken på lørdag og sa at jeg ikke ville ha buksen likevel. De prøvde seg da med "men nå har vi sendt inn buksen så nå må du ta den". RIght. De sa de ikke skulle sende den inn før på tirsdag, så jeg ikke fikk den før på fredag. "Åja.. stemmer. Jammen, da går det greit".

 

Drittbutikk. Det var forresten Popin på Karl Johan.

Lenke til kommentar
Yeah, skal snart stikke å handle litt..

Tror jeg har en ca. 3000 kr. til overs som jeg kan handle for, og det er egentlig ikkenoe problem :)

 

 

Tenkte kanskje jeg skulle kjøpe briller. Noen som har forslag/bilde® på åssen jeg kan kjøpe ?

6291178[/snapback]

 

Anng briller må du bare dra på butikken og prøve alle som er å finne for å finne noen som passer akkurat deg. :) Slikt er veldig individuelt. Brillene som ser smashing ut på olga på 80 år ser nok ganske tåpelige ut på deg, og omvendt :!:

Lenke til kommentar
Jepp, er vel det beste det..

 

Prøvde briller osv. på fredag.. men klarer aldri å bestemme meg x]

 

Edit: Tenkte jeg skulle sole meg litt til...

Er fra før solbrent i ansiktet/lårene.

Burde jeg la være ? eller dekke til ansiktet o.l ? Så jeg ikke blir verre liksom.

6291215[/snapback]

 

Om du ikke skal sole ansiktet kan du jo nesten like greit la være :innocent:

 

Smør deg inn med sterk solfaktor, eventuelt ta på deg burka

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg ikke alt for dyre solbriller? Må kjøpe meg noen, men jeg og lommeboken er gniten.

6292162[/snapback]

 

HER finner du mange kule, billige solbriller :cool:

 

Edit : De hadde kun en tredjedel av utvalget siden sist jeg var inne på den sida, men kan jo hende du finner noe :ermm:

Endret av Icywiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...