dimiles Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Tiger-beltet mitt har også blitt ødelagt fort. Kantene på det har blitt helt istykkerslitt siden jeg "drar" av meg beltet, noe det i grunn bør tåle. Nøyaktig det samme som har skjedd med meg. Derfor satser jeg ikke på Tiger en gang til. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Alle min venners Tigerbelter har blitt så slitte at de har flasset i filler. Tror jeg satser på noe annet ja. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Takk for svarene! Har et spørsmål til, er Bjørn Borg boxerne stor etter str? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 om de er store i str? Tror ikke det, om du er "helt vanlig", så burde S eller M passe... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Hvor kjøpte du den, LarsP? Skulle gjerne ha hatt noen freshe shortser til sommeren kommer allikevel. Har ikke sett så forbanna mye fett i Trondheim. Kjøpte den på gamle-Retro. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Noen som har forslag til herrebelter som ikke har FOR prangende beltespenne? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Hmm, Hugo Boss og lignende har jo en rekke flotte belter. Jeg er dog fan av juggel så jeg går for det meste i JL, Tiger, D&G osv. Lenke til kommentar
chris Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Jeg handlet et par deilige sko i dag! Endret 25. juni 2005 av chris Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg kjøpte et belte og en t-skjorte fra Error på Company's i Bogstadveien... Angrer allerde, særlig på beltet. Var jo helt forjævlig... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Søster, tvangssendt til Tyskland, har stukket av med kameraet mitt. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 diesel - only for the brave jeg fant et lindeberg belte ute på gata og solgte det for 400 smackers! jeg er virkelig stolt av buisness talentet mitt. volcom er det feteste for folk med litt rough stil! alt fra volcom er fett (og dyrt) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Du fant et på gaten og solgte det... Hyggelig det... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Å selge et belte man finner på gata = tyveri. Å kjøpe et belte som er funnet på gata = helleri. Endret 25. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Så du hadde altså levert fra deg beltet til nærmeste politistasjon...? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Nei, det har jeg ikke sagt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2005 Synes det er temmelig frekt å bare SELGE det... VIlle hengt det opp i nærmeste busk og latt noen andre/den som eide det, ta det. Å selv blande meg inn i slikt, ville jeg aldri tenkt på å gjøre... Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 pussies.. det var et lindeberg belte, og det hang der på et gjerde. jeg solgte det til en venn. hvis ikke jeg hadde solgt det hadde en annen gjort det. naive tenking, jeg vet, men syntes det er latterlig å "glemme" et lindeberg belte på gata. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Finders keepers (eller hvordan det nå skrives) Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 26. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2005 Å selge et belte man finner på gata = tyveri.Å kjøpe et belte som er funnet på gata = helleri. Vel, heller: Å selge et belte man finner på gata = SLUM Å kjøpe et belte som er funnet på gata = SLUM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå