Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte hvis de måtte bestille det, jeg. :)

 

Men det var visst Polo Jeans co.. Usikker på om det er det samme?

 

Betalte vel rett over $100 for den tror jeg. :)

 

Nå sitter vi her og diskuterer hvor mye det KAN koste. Nå skal jeg ta meg en tur ned i morgen! Ble nysgjerrig her. :p

 

Du har ingen tips om belter, da? :)

Lenke til kommentar

Skjønner, skjønner. Er ikke helt inne i de forskjellige merkene til RL som du kanskje skjønner. :p Blir litt mye å forholde seg til.

Fint at du skriver "billigere", fordi jeg vil ikke påstå at noen av RLs klær er så veldig billige. :p

 

Sant, sant. Var innom en LV butikk når jeg var i Miami. Der spør man ikke akkurat om pris.. Jeg hadde ikke råd til å kjøpe noe SÅ dyrt til dama. :p

Lenke til kommentar
Hvordan gikk det med skoa, Patrick.M?

 

Forresten, om jeg ikke får byttet buksa mi, går det ann å sende den til skredderen for "forlengelse"? Høres dumt ut, men det går da ann å spør.

6277068[/snapback]

De gikk i oppløsning

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VERT DU SKREMT NO?!

Hehe, måtte bare... neida det gikk bra, jeg kjørte dem på skånsom, med 40grader, og ga dem 2 timer i tørketrommelen.

 

Funka fint, de ble som nye :)

 

 

Nå over til noe mer seriøst: Jeg spillte fotball idag, for første gang på ett år, ganske gøy.. VELDIG gøy :), men jeg planlegger ikke å begynne med det igjen, bare spill på fritiden så hvilke sko/hvilken pris burde jeg gi for noen sko?

 

 

spiller på kunstgress.

Lenke til kommentar
Da er vel grussko det beste ?

hvor gammel er du ? og veit du om du har mye igjen å vokse ?

Om du ikke vokser så mye mer, så invester i noen skikkelige sko!

6278103[/snapback]

Jeg er 13(14 om .. hmm 6dager) Samme dag som shikaru :w00t:

 

 

Jeg er 170(171?)cm høy, så tror nok jeg har mer igjen å vokse, men jeg er høyere enn pappa, og høyere enn mamma, til og med høyere enn min bror på 18år, om det har noe å si.

 

Jeg bruker størresle 41-43(kommer ann på type sko det er snakk om), eller vanligvis 8.5 i US/UK standard.

 

Jeg TROR jeg kommer til å vokse meg høyere, da endel "oldiser" på morssiden(som er norsk) ble litt høye. (men høyden har ikke mye å si for føtene, har den? :p)

 

 

Edit: Jeg har hatt 41-43 i skostørrelse i 1år nå.. helt stabilt.

 

Invistere i noen skikkelige sko.. hmm, har virkelig ikke lyst til å bruke stort mer enn 1000kr.. selv om skikkelige sko for den vanlige mann i gaten ligger på 2000kr og oppover.

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar

Patrick.M: for en 1200-1400 kr får du helt greie kunstgress/grussko. Foreslår at du tar en tur på XXL, G-sport eller en annen sportsbutikk, vis du er heldig så får du tak i fjorårets toppmodeller til hvertfall halv pris vis ikke mer.

 

Men over på noe litt annet, jeg trenger en ny peeling. Noen som har noen anbefalinger over hvilken jeg skal kjøpe? Anbefal gjerne hudpleie serier også. :)

Lenke til kommentar

Master air: Angående peeling finnes mye dritt, jeg har brukt en den hundrelapper, for å ikke snakke om tusenlapper på peeling jeg ikke synes er verdt en tier en gang... Det er en peeling som jeg liker, og den kommer fra Clinique. Litt mer for den en en fra body shop og lignende, men du kjenner også at det renses opp når du bruker den.

Lenke til kommentar
Jeg er 13(14 om .. hmm 6dager) Samme dag som shikaru

 

Edit: Jeg har hatt 41-43 i skostørrelse i 1år nå.. helt stabilt.

 

Invistere i noen skikkelige sko.. hmm, har virkelig ikke lyst til å bruke stort mer enn 1000kr.. selv om skikkelige sko for den vanlige mann i gaten ligger på 2000kr og oppover.

 

1. Kjøp en sko som sitter godt uansett alder, ha MAKS 1/2 // 1/3 (alt ettersom produsent) større enn det ideelle da dette også kan sitte godt. Ikke noe digg med for store sko bare fordi du skal ha noe å "vokse".

 

2. 41-43? Sweet mother of jesus. Sikker på at alle skoene sitter like godt :p

 

3. Få om ingen fotballsko som koster over 2000. Og du får gode fotballsko (grus\grass) til ca 1000, f.eks fjorårsmodeller. Ta deg bare litt tid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...