Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe. Så dyr var den ikke, men man burde jo forvente litt bedre.

 

Jeg klarer ikke helt forstå hvor den mørke fargen egentlig kommer fra jeg, den går vel som mørke farger uansett, og har aldri vært vasket over 40 grader (som vaskeanvisningen sier).

 

:shrug:

6264576[/snapback]

 

Ville bare tatt den med tilbake til butikken jeg... Er det en ålreit butikk bytter de den for deg. Personlig har jeg ikke opplevd noe liknende med noen av mine tiger bukser.

Lenke til kommentar

Fant kvitteringen nå (et under at jeg klarer å vite hvor jeg har sånt), og ser at jeg kjøpte den 17.09.05, tror du at butikken har noen innvendinger mot at jeg eventuelt går innom og hører da? Er jo en stund siden liksom. Butikken er en av de mer seriøse i Skien tror jeg, holdt på i mange år, og drives av voksne mennesker, og jeg har aldri hørt noe negativt om servicen der i hvert fall.

 

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Var en del kult på den butikken, i hvertfall noe accessories og sko. De buksene så også fine ut.

6264684[/snapback]

Ja. Det finnes noen gullkorn i elva. (Å, så poetisk) Men før jeg kjøper noe på nettet, så vil jeg forsikre meg om at det er helt trygt, og at man ikke ender opp med en enorm porto eller en ekstrem ventetid.

Lenke til kommentar

kravene sto i forgje post fra meg, jeg bor i bergen.

6262046[/snapback]

 

Har dem annet enn fiskehandlere der da? :dontgetit:

6262076[/snapback]

:!:

 

Moro-klumpen min. :p

 

----

 

joda, dem har mye her, har enda ikke vært en tur på "Kløverhuset" siden jeg konventerte fra nerd til rl.

 

Kløverhuset er etter det jeg hører en stor bygning full av mote butikker.

 

 

 

Eller har vi på senteret: JJ, H&M, Boys of europe, Scabal(scabal er DYRT), og ymse små butikker.

6262192[/snapback]

 

Ellers så har du alltids: Galleriet, Telegrafen og, Xhibition. De andre kjøpesentrene har ikke så mange butikker for menn.

Lenke til kommentar
Fant kvitteringen nå (et under at jeg klarer å vite hvor jeg har sånt), og ser at jeg kjøpte den 17.09.05, tror du at butikken har noen innvendinger mot at jeg eventuelt går innom og hører da? Er jo en stund siden liksom. Butikken er en av de mer seriøse i Skien tror jeg, holdt på i mange år, og drives av voksne mennesker, og jeg har aldri hørt noe negativt om servicen der i hvert fall.

 

Takker for svar. :)

6264612[/snapback]

Det skader ikke å spørre :)

Lenke til kommentar

Spiller vel ingen rolle om buksen er relaitvt gammel. Dersom du er hundre prosent sikker på at det er denne buksen som har skapt problemet, så tar du den tilbake og forteller dem at den har ødelagt mange andre klær i vask til tross for at du har fulgt vaskeanvisningene.

 

Synes dog det høres litt rart ut. Hvordan vet du at det er denne buksen som har skapt problemet? Sikker på at det ikke er noe annet som kan ha farget av, eller at det er noe galt med vaskemaskinen?

Lenke til kommentar

Jeg vet jo ikke, men flekkene som har smittet av på andre plagg er i samme farge som den misfargingen buksen får etter vask (men da over hele buksen). Og det er ingenting annet som har blitt misfarget før nå, annet enn at den buksen har fått den merkelige fargen.

 

EDIT: Her er buksen. Bildet er ikke helt rett i fargene, men dere får et hint om hvordan det ser ut. Den skal altså være omtrent som fargen dere ser inn mot låret.

post-31016-1149759206_thumb.jpg

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om så har egentlig Sverige utrolig mange fine merker, mens vi i Norge ikke har noen.

 

Sverige har jo Nudie, Acne, Tiger, JL, Filippa K som jeg kommer på nå :dontgetit:

6264860[/snapback]

 

Vi har jo Moods of Norway ;)

6267848[/snapback]

 

Traktor + turkis.. Flott as!

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om så har egentlig Sverige utrolig mange fine merker, mens vi i Norge ikke har noen.

 

Sverige har jo Nudie, Acne, Tiger, JL, Filippa K som jeg kommer på nå :dontgetit:

6264860[/snapback]

 

Vi har jo Moods of Norway ;)

6267848[/snapback]

 

Og man trenger ikke smileyen engang, Moods gjør det jo bra andre steder enn Norge og for tiden.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om så har egentlig Sverige utrolig mange fine merker, mens vi i Norge ikke har noen.

6264860[/snapback]

 

Nå har jo generelt Sverige vært flinkere til å promotere sine egne nasjonale merker internasjonalt enn det vi i Norge har vært, og dette er ikke bare på klesfronten.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om så har egentlig Sverige utrolig mange fine merker, mens vi i Norge ikke har noen.

6264860[/snapback]

 

Nå har jo generelt Sverige vært flinkere til å promotere sine egne nasjonale merker internasjonalt enn det vi i Norge har vært, og dette er ikke bare på klesfronten.

6269016[/snapback]

 

Jepp, som feks. Volvo, Sony Ericsson og Ikea.

 

@daniel89j: Var ikke meningen å kritisere Moods, synes selv stryningne har gjort en god jobb både nasjonalt og internasjonalt :)

Endret av Johnx
Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om så har egentlig Sverige utrolig mange fine merker, mens vi i Norge ikke har noen.

6264860[/snapback]

 

Nå har jo generelt Sverige vært flinkere til å promotere sine egne nasjonale merker internasjonalt enn det vi i Norge har vært, og dette er ikke bare på klesfronten.

6269016[/snapback]

Napapijri bruker jo flagget, om ikke annet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...