Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JJ = Jack & Jones ?

6259887[/snapback]

Stemmer det.

 

 

Drittkvalitet og passfrom på buksene. Jeg kjøper aldri en bukse der igjen, NEVER!

6259910[/snapback]

 

 

Tja, med tanke på de ikke så altfor dyre prisene de kjører så vil jeg tørre å påstå at du får hva du betaler for, og de har faktisk bedre kvalitet enn mange av mine bukser fra litt dyre merker som Edwin og Energie, for å ta noen eksempler. Hva det gjelder passformen så er jeg heller ikke overbegeistret for den, men jeg vil fortsatt påståt at du får hva du betaler for.

 

Uansett hvor upopulært det måtte være å hevde det.

Lenke til kommentar

jack and jones har nylig vært diskutert på mote.no:

 

http://mote.no/showthread.php?t=2684

 

Forumet der er litt tragisk; når noen av de "kule" brukerne har uttalt seg negativt om noe, blir det plutselig en konkurranse blant de usikre spyttslikkerne om å komme med de mest kreative beskrivelsene for å si seg enig med de kule...dette pågår gjerne over utallige sider. men uansett, det er visst mye hat mot jack & jones ute og går der, en oppfatning jeg forsåvidt deler.

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt, du får nok hva du betaler for på JJ. Noen av buksene kan være litt kule, men har selv prøvd noen og sitter ikke igjen med positive erfaringer. Kan hende det bare er meg, men har aldri vært begeistret for den passformen.

 

Sikkert en grei butikk, men jeg har aldri handlet noe særlig der.

Lenke til kommentar
Siden jeg ikke kommer til å handle bukser(jeans) på JJ igjen, så lurer jeg på hvor jeg burde kjøpe jeans?

6261995[/snapback]

 

 

Tja, det er utallige butikker som du kan kjøpe bukser i, alt fra Branstaad til Sole

Service. Det hele avhenger litt på hvor du bor, og litt på kravene du stiller.

Lenke til kommentar
Siden jeg ikke kommer til å handle bukser(jeans) på JJ igjen, så lurer jeg på hvor jeg burde kjøpe jeans?

6261995[/snapback]

 

 

Tja, det er utallige butikker som du kan kjøpe bukser i, alt fra Branstaad til Sole

Service. Det hele avhenger litt på hvor du bor, og litt på kravene du stiller.

6262019[/snapback]

kravene sto i forgje post fra meg, jeg bor i bergen.

Lenke til kommentar

kravene sto i forgje post fra meg, jeg bor i bergen.

6262046[/snapback]

 

Har dem annet enn fiskehandlere der da? :dontgetit:

6262076[/snapback]

:!:

 

Moro-klumpen min. :p

 

----

 

joda, dem har mye her, har enda ikke vært en tur på "Kløverhuset" siden jeg konventerte fra nerd til rl.

 

Kløverhuset er etter det jeg hører en stor bygning full av mote butikker.

 

 

 

Eller har vi på senteret: JJ, H&M, Boys of europe, Scabal(scabal er DYRT), og ymse små butikker.

Lenke til kommentar

kravene sto i forgje post fra meg, jeg bor i bergen.

6262046[/snapback]

 

Har dem annet enn fiskehandlere der da? :dontgetit:

6262076[/snapback]

:!:

 

Moro-klumpen min. :p

 

----

 

joda, dem har mye her, har enda ikke vært en tur på "Kløverhuset" siden jeg konventerte fra nerd til rl.

 

Kløverhuset er etter det jeg hører en stor bygning full av mote butikker.

 

 

 

Eller har vi på senteret: JJ, H&M, Boys of europe, Scabal(scabal er DYRT), og ymse små butikker.

6262192[/snapback]

 

 

Scabal er et kjempeålreit sted å handle! Veldig trivelig han som driver etablissementet... Ville forøvrig heller valgt 1 tiger bukse enn 2 whatever andre bukser. Feks Idol har en utrolig ålreit passform!

Lenke til kommentar
Siden jeg ikke kommer til å handle bukser(jeans) på JJ igjen, så lurer jeg på hvor jeg burde kjøpe jeans? Kvalitet, passform,pris(0-900kr) spiller viktig rolle.

 

Selvfølgelig også at det er litt "in".. jeg liker lyse farger, men mørke går også.

6261995[/snapback]

Fine bukser har alltid vært Levi's 501 Standard. Sjekk også Diesel.com for bukser. Lee har en del nye bukser.

Lenke til kommentar

Nå ble det da veldig mye kritikk mot J&J her.

Ikke at jeg er den hyppigste handleren der, men kjøpte nettopp en type sort blazer i litt lettere stoff enn vanlig, og den er jeg storfornøyd med.

Ellers syns jeg det er tull å bruke 1200++ for å kjøpe en bukse. Finnes masse fete bukser til en rimeligere penge så lenge du ikke må ha det feteste merket.

Lenke til kommentar

Arg! Har en tiger-jeans som tydeligvis har fått det for seg at den skal bli jævlig merkelig i fargene, og nå har den startet å misfarge andre klær òg.

 

Den er egentlig lys grå, men har i det siste fått en litt mørkere gråfarge, omtrent over hele buksen, men er noen som er tilnærmet normale. Nå i dag når jeg (ok, mamma da) tok ut buksen av vaskemaskinen har den smittet over noen svarte flekker på blant annet en t-skjorte og noen andre plagg. Noen idé om hva som kan ha skjedd eller har opplevd det samme? Litt irriterende må jeg si.

 

(vaskes vrengt på 30 grader så lenge den ikke er skitten, så det burde jo ikke smitte)

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...