Sneakerholic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) hvor kan jeg få kjøpt en helt svart kort-arma skjorte? 6254256[/snapback] tskjorte eller pique? skal den være helt svart og uten noen merker på er det som nevnt H&M og Dressmann... Endret 6. juni 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ikke t-skjorte og ikke pique.. en skjorte med korte armer.. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ikke t-skjorte og ikke pique.. en skjorte med korte armer.. 6254573[/snapback] H&M Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) hm, Linbukse folkens.. Synes jeg har brukt det en del "sesonger" nå er det et plagg som hører sommeren til, eller er det heeelt ut ? Edit: kom med en K for mye der ja. Endret 6. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hm, Linkbukse folkens.. 6255276[/snapback] og hva er det? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kanskje han mente linbukse? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hm, Linkbukse folkens.. 6255276[/snapback] og hva er det? 6255496[/snapback] Stemmer som Anette sa, Linbukse Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hm, Linbukse folkens.. Synes jeg har brukt det en del "sesonger" nå er det et plagg som hører sommeren til, eller er det heeelt ut ? Edit: kom med en K for mye der ja. 6255276[/snapback] Jeg mener det er et plagg som hører sommeren til, ja! Det er fint Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Linbukse er dritchill å gå i, og du slipper å bli klam og deilig som du kan risikere ved å gå i trange jeans når sola steiker. Jeg mener det er et "must" om sommeren. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Enig, det er et must om sommeren! Sykt digg å bruke om sommeren, blir på en måte litt "lett og ledig". Fantastisk plagg enkelt og greit! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg kj øper vanligvis klærne mine hos boys of Europe og JJ... ellers diverse småbutikker. Men en ting må jeg si: JJ er helt sugne på bukser, passformen er elendig, spesielt rundt "smekken"(knappene)... Hele området buler litt ut, så det ser ut som jeg har stå. Siste gang jeg kjøper bukser hos JJ. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Linbukse er dritchill å gå i, og du slipper å bli klam og deilig som du kan risikere ved å gå i trange jeans når sola steiker. Jeg mener det er et "must" om sommeren. 6256248[/snapback] Unnskyld for min uviten.. men hva er Linbukse? (Som unnskyldning: Jeg har vært type asosial nerd til for noen månder siden.. så er litt ny in the real world.) Edit: Jeg bare HATER dobbelpostere(including myself) Endret 7. juni 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 For å si det enkelt, linbukse er en bukse bestående av lin. Lin er et stoff som blir ofte brukt i sommerklær. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvis du ser folk med tynne, gjerne hvite bukser at et mykt stoff er det gjerne linbukser. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 For å si det enkelt, linbukse er en bukse bestående av lin. Lin er et stoff som blir ofte brukt i sommerklær. 6259693[/snapback] Sånn som man kjenner på surfer-shorts.. føles som silke.. men ikke helt? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Men hva syns folket om buksene til JJ.. personlig.. syns jeg de er crap.(Les 5 poster over elns) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Patrick.M: Slutt å dobbelposte. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Patrick.M: Slutt å dobbelposte. 6259714[/snapback] Nei herregud, jeg gjorde det igjen. Seriøst, var ikke mening.. er bare vant til SO.. der går alt mye fortere. skal ikke gjenta seg. On-topic: Hvordan er det med surfer shorts denne sesongen, greit å bruke? Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 For å si det enkelt, linbukse er en bukse bestående av lin. Lin er et stoff som blir ofte brukt i sommerklær. 6259693[/snapback] Sånn som man kjenner på surfer-shorts.. føles som silke.. men ikke helt? 6259701[/snapback] Det ligner mer på bomull enn polyester. Men hva syns folket om buksene til JJ.. personlig.. syns jeg de er crap.(Les 5 poster over elns) 6259708[/snapback] Jeg har en bukse fra JJ, den brukes bare her hjemme. Så nei, jeg liker ikke buksene noe særlig. JJ er vel ikke akkurat kjent for å ha veldig god kvalitet på klærene sine heller. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 JJ = Jack & Jones ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå