bokhylle Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Noen som vet en side hvor jeg kan designe min egen t-skjorte som leverer i norge? Fant www.peer99.com, men det ser ikke ut som den leverer til norge. Help! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 still dont get it? 6239298[/snapback] Skjønner det overhodet ikke, det er jo det tyske flagget, mer eller mindre!? Men Adidas er jo veldig flink til å markedsføre sine produkter..... Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Skjønner det overhodet ikke, det er jo det tyske flagget, mer eller mindre!? Men Adidas er jo veldig flink til å markedsføre sine produkter..... 6239486[/snapback] Har ikke noe med tyske flagget å gjøre men retro... [Edit] Link: http://www.subsidesports.com/uk/store/content.jsp?pid=201 Endret 4. juni 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt Dunderdon-bukser i Bergen by? Jeg kjøpte en for sikkert ti år siden, men nå trenger jeg en ny i embets medfør. På Dunderdons nettsider står ikke Norge på listen over butikker. Eventuelt vil jeg gjerne ha forslag til andre merker/butikker jeg kan sjekke ut. De bør helst ikke være altfor dyre (i alle fall ikke over 1000 kr), all den tid buksen skal brukes primært i forbindelse med arbeid, og den må være sort i farven. Den bør være behagelig, men trenger ikke å være utpreget «moteriktig». På forhånd takk for alle tips. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Skjønner det overhodet ikke, det er jo det tyske flagget, mer eller mindre!? Men Adidas er jo veldig flink til å markedsføre sine produkter..... 6239486[/snapback] Har ikke noe med tyske flagget å gjøre men retro... [Edit] Link: http://www.subsidesports.com/uk/store/content.jsp?pid=201 6239566[/snapback] Joda, retro er jo så inn for tiden. Selv jeg har utrolig nok fått det med meg. Men jeg klarer ikke å komme bort fra at det er flagget til Tyskland! Men løp og kjøp for de som liker det! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Joda, retro er jo så inn for tiden. Selv jeg har utrolig nok fått det med meg. Men jeg klarer ikke å komme bort fra at det er flagget til Tyskland! Men løp og kjøp for de som liker det! 6239876[/snapback] So? Det er det en genser inspirert av det tyske fotball-landslaget, derav logoen på hjerte. Ikke noe mer hokus pokus Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 So?Det er det en genser inspirert av det tyske fotball-landslaget, derav logoen på hjerte. Ikke noe mer hokus pokus 6239903[/snapback] jeg tror faktisk han har fortstått det. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hadde det vært de norske fargene hadde det blitt en helt annen sak. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 noen her med solbrille skills som kan hjelpe meg å finne slike http://www.imdb.com/gallery/ss/0371724/HGC-13414R2.jpg solbriller? lik de som er på zaphod. ( han med den hvite hjelmen med appelsinpresse på ) 6232697[/snapback] fremdeles ingen som vet ? Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Noen som vet om noen gode skobutikker i Stavanger? Endret 6. juni 2006 av Mafiabåss Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noe n som vet om noen gode skobutikker i Stavanger? 6249348[/snapback] Det er kommet en ny bra skobutikk like under stavanger storsenter (den ligger på gatenivå og går over 2,5 etasjer men husker ikke navnet) I tillegg er DNA ganske stort i Stavanger sentrum , og der har de masse guttesko også. Utvalget er ikke like stort på DNA på Kvadrat, men de har mye fint der også. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ^^ Freshe sko av norske Christian Bielke. Quote fra www.graffiti.no Christian er så heldig at han er i finalen på den internasjonale Adidas Adicolor compoen (white series). Premien er at skoen blirprodusert i et begrenset opplag på 50 par hvor han får 25 av de selv. De han ikke beholder selv vil han gi bort til venner og bekjente. Man kan gå inn på www.adidas.com/adicolor -> "finalist gallery" -> "white series" og stem på Christian Bielke. Akkurat nå ligger han på en 3. plass, men blir veeeldig takknemmelig om folk hjelper med å stemme han frem! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Chris vant ikke den internasjonale konkurransen dessverre :men designsa hans er veldig elskbare Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 For å være ærlig likte ikke jeg det spaghettimønsteret.. har sett på siden hans og sånn..mye fetere med noe heavy graff på Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 det er bra folk har forskjellig smak masse designs han ikke har ute på sida si av frykt for plagiering foran adicolorkonkurransen. den karen brygger på mye rart! Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Noen som vet om butikker som fører noen av disse skoene (evt. i andre farger) i Oslo (evt. Trondheim)? PUMA H. Street PUMA Taper SP Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Taper er en utgått modell og de har sluttet å pushe dem til butikkene for en god stund siden. H-street vet jeg ikke noe om, men har sett dem på g-sport... Endret 6. juni 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 det er bra folk har forskjellig smak masse designs han ikke har ute på sida si av frykt for plagiering foran adicolorkonkurransen. den karen brygger på mye rart! 6253157[/snapback] k.. har bare sett litt på siden, og så en god del spaghettimønster Men likte de som ble postet over her av propaganda Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hvor kan jeg få kjøpt en helt svart kort-arma skjorte? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hvor kan jeg få kjøpt en helt svart kort-arma skjorte? 6254256[/snapback] H&M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå