Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kom seriøst ikke på et bedre eksempel enn en flodhest?

:ermm:

6234228[/snapback]

Sorry at jeg ikke spurte deg hvilket dyr elle whatever som skulle være på siden da :nei: en grønn banan, et grønt eple eller kanskje en grønn dildo hadde vært noe? hmm....

Syns du er litt ute etter meg nå ;)

Lenke til kommentar
Du tar den når du begynner på videregående. :wee:

6234460[/snapback]

ved litt nermere ettertanke er det faktisk bare sære, lite motebevisste mennesker som har søkt på det på skolen min :)

6234502[/snapback]

På min skole og. Vi kaller dem mda-freaks og ser stygt på dem :devil:

Lenke til kommentar
EDIT: Selvfølgelig er jeg klar over at de er mainstream og alt det der, men det er meg knekkende likegyldig når jeg fra før har relativt få klær og sko en kan kalle mainstream. Vanskelig å la være og elske de.

6233132[/snapback]

Jeg skal være enig i at jeg bryr jeg langt inn i et mørkt sted bak hvorvidt de er "mainstreame" eller ei, men jeg vil tørre å påstå at lacoste-skoene er og blir for enkle, altfor enkle. Det er jo i bunn og grunn bare par såler med hvitt overtrekk.

Dette er jo så klart kun min subjektive mening.

Jeg har for øvrig ikke noe imot merke som sådan, jeg sitter jo tross alt i en hettegenser fra dem nå.

:)

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Spørsmålet til alle med lacoste-sko blir da om dere hadde kjøpt de hvis den lille krokodillen hadde blitt fjernet.. Dere likte jo at de var så enkle og fine, og de blir jo ikke mindre enkle hvis krokodillen hadde vært fjernet. :)

6234054[/snapback]

Jeg har lett i såkalte billigkjeder for å se etter helt plaine hvite sko, men alt har masse dilldal og blomster på seg, så for min del hadde jeg kjøpt hvite sko fra et annet merke hvis jeg hadde funnet noen. Samme for meg om de koster 1000 eller 300, bare de ser ut slik jeg vil ha dem.

Lenke til kommentar
Og jeg har tyve-tredve, uten at jeg synes det gjør noe. Nstin, du må akseptere at du faktisk utgjør minoriteten snarere enn majoriteten i denne tråden.

6228006[/snapback]

Ok. Jeg har bare luftet mine meninger jeg, selvom de kanskje er litt ekstreme.

Og det med sko var seriøst.

Nstin: er du mer enn 45? for du kverulerer og er sur i trynet som bare en gammel dame (mamma) kan.

6228027[/snapback]

Jeg er 18. Jeg har ikke kverulert noe jeg. Har som sagt bare luftet mine meninger, og svart på kritikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...