warpig Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg spør igjen siden folk tydeligvis ikke ønsket å svare, eller rett og slett ikke så spørsmålet, av ren nysgjerrighet; hva er det alle ser i de locoste-skoene som er så populære nå for tiden? 6232620[/snapback] Jeg synes de er en smule last year...... 6232791[/snapback] Skal jeg være helt ærlig så vet jeg faktisk ikke hva jeg synes om dem, men jeg tror nok jeg hadde resonnert meg frem til at jeg synes de er dørgende kjedelige. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Nja, Lacoste skoene er igrunn vemmelige, samme med Lindeberg gensere, og endel andre ting som inngår i uniformen. Man kan da for faen kle seg pent uten å ligne på alle andre? Endret 2. juni 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg spør igjen siden folk tydeligvis ikke ønsket å svare, eller rett og slett ikke så spørsmålet, av ren nysgjerrighet; hva er det alle ser i de locoste-skoene som er så populære nå for tiden? 6232620[/snapback] Jeg synes de er en smule last year...... 6232791[/snapback] Lacoste er ikke et merke som blir "ut", slikt som lindeberg. Lacoste er, og blir kult Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Ikke merket, men de skoene. Lacoste som merke har jeg overhodet ikke noe i mot, snarere tvert om. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg spør igjen siden folk tydeligvis ikke ønsket å svare, eller rett og slett ikke så spørsmålet, av ren nysgjerrighet; hva er det alle ser i de locoste-skoene som er så populære nå for tiden? 6232620[/snapback] Tja, jeg kan ikke svare for alle, men jeg synes de er så enkle og fine. Elsker enkle ting uten altfor mye stæsj. EDIT: Selvfølgelig er jeg klar over at de er mainstream og alt det der, men det er meg knekkende likegyldig når jeg fra før har relativt få klær og sko en kan kalle mainstream. Vanskelig å la være og elske de. Endret 3. juni 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) euroshopper: bare for alle del ikke den røde, er alt for mange som har den. Minst fem jeg har sett på skolen min med den og det er en relativt liten skole. :/ Edit: Ang lacosteskoene så synes jeg ikke det gjør noe å bruke de nå. Har selv noen par som jeg liker veldig godt. Lette og friske sommersko og som AnAnAs sier, uten for mye stæsj. Endret 3. juni 2006 av Anette_ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Euroshopper; Jeg hadde iallefall gått for den tyske modellen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Den tyske var kul ja, klassisk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kjøpte meg som sagt jakke her om dagen. Så ikke så bra ut til hvitt skjørt som til jeans, men jeg går ikke så ofte i skjørt uansett. Egentlig så liker jeg ikke grønne klær , men etter mye leting etter jakke så endte jeg til slutt på denne. Den kan lukkes helt igjen i halsen slik at den nesten ser "dobbelspent" ut oppe. Her er den i hvert fall når kragen ikke er lukket. Holder fremdeles på å venne meg til den Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Spørsmålet til alle med lacoste-sko blir da om dere hadde kjøpt de hvis den lille krokodillen hadde blitt fjernet.. Dere likte jo at de var så enkle og fine, og de blir jo ikke mindre enkle hvis krokodillen hadde vært fjernet. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Spørsmålet til alle med lacoste-sko blir da om dere hadde kjøpt de hvis den lille krokodillen hadde blitt fjernet.. Dere likte jo at de var så enkle og fine, og de blir jo ikke mindre enkle hvis krokodillen hadde vært fjernet. 6234054[/snapback] Det er krokodillen som gir skoen et ekstra touch da Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Bullshit. Hadde skoen vært preget med et annen liten logo i grønn farge hadde ikke halvparten kjøpt dem, selvom det hadde vært den samme ekstra touchen. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Bullshit. Hadde skoen vært preget med et annen liten logo i grønn farge hadde ikke halvparten kjøpt dem, selvom det hadde vært den samme ekstra touchen. 6234070[/snapback] Hvordan vet du det, det er ingen som har prøvd det hittil. Så det kan du ikke si noe om.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 dimiles er absolutt inne på noe.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Selvfølgelig kan jeg si noe om det selvom ingen har prøvd det enda; hvorfor skulle jeg ikke kunne det? Til eksempel kan jeg si at det går dårlig hvis du prøver deg på dama i avataren din, selvom det "ikke er noen som har prøvd det hittil". Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Greit, det kan godt hende at hvis du setter en grønn flodhest på siden så selger det ikke så mye, men du kan ikke si det med 100% garanti siden det ikke har blitt prøvd ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Selvfølgelig har det blitt prøvd ut. Det finnes utallige med etterligninger. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kan ta et enkelt eksempel fra min verden. Converse etterligninger selger ikke i nærheten av så mye som orginalen. De som har en etterligning får fort kommentarer på det. I bunn og grunn er det samme skoene, men likevel valgte jeg å kjøpe orginalen til en dyrere penge Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Selvfølgelig har det blitt prøvd ut. Det finnes utallige med etterligninger. 6234154[/snapback] okei, jeg ble eid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå