Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Vest er meget fint ja! Husk at jeg er gutt. Denne som jeg så hadde tynne små gråe striper. Hvor bor du Veronica? I Lillestrøm så er det ikke mange som bruker, men stilen er kjent her.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vest er meget fint ja! Husk at jeg er gutt. Denne som jeg så hadde tynne små gråe striper. Hvor bor du Veonica? I Lillestrøm så er det ikke mange som bruker, men stilen er kjent her.

6231306[/snapback]

Jeg bor på Røros. Du har sikkert ikke hørt om stedet en gang... Må langt for å få tak i ordentlige klær. Takk og lov for den nyåpna butikken Frost. De har merker som Lee, Moods of Norway etc. Sjelden jeg handler der da ;)

Edit: fint på gutter også!

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar
Liker dere den nye stilen hvor buksene er trange nederst?

6231156[/snapback]

Jepp, liker det på både gutter og jenter.

Kan snakke for meg selv først og fremst, men jeg synes jeans med smale ben ser bedre ut enn de med altfor stor bootcut, spør du meg :)

Mange fine modeller!

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli litt lei av drainpipes'ene mine nå, så har begynt å bruke de litt mer "slække" buksene jeg har igjen (det kan ha noe med at den ene buksen jeg brukte bortimot hver dag krympa..), uten bootcut, men med rett legg.

JoachimR: Selvom det visstnok er pent å skrive "jenten", "hytten", "klokken" så er det feil :wee:

Lenke til kommentar
Pga. mer eller mindre vellykkede endringer hos språkrådet er nå bokmål perfekt synkronisert med dialekta til JoachimR (og andre Bærum-/Oslo-vest-folk). :)

6231977[/snapback]

Må bare få lov til å avslutte...

Det er ikke akkurat noe nytt - de siste endringene av hunkjønnsbruken ble vel gjort for snart ti år siden...

Vil tro det er mer bruk av hunnkjønn i Oslo Vest og Bærum enn i Bergen, dog.

Lenke til kommentar
Pga. mer eller mindre vellykkede endringer hos språkrådet er nå bokmål perfekt synkronisert med dialekta til JoachimR (og andre Bærum-/Oslo-vest-folk). :)

6231977[/snapback]

Må bare få lov til å avslutte...

Det er ikke akkurat noe nytt - de siste endringene av hunkjønnsbruken ble vel gjort for snart ti år siden...

Vil tro det er mer bruk av hunnkjønn i Oslo Vest og Bærum enn i Bergen, dog.

6232054[/snapback]

I Bergen har de ikke hunkjønnsord. På Jæren, derimot setter vi pris på forskjellen mellom kjønnene på ordene. :cool:

Lenke til kommentar

Jeg spør igjen siden folk tydeligvis ikke ønsket å svare, eller rett og slett ikke så spørsmålet, av ren nysgjerrighet; hva er det alle ser i de locoste-skoene som er så populære nå for tiden?

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...