Sneakerholic Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Med tanke på butikkene han allerede har nevnt, tror jeg ikke så mange av de nevnte butikkene faller helt innenfor hans stil... Vet faktisk om så mange butikker som likner de du har nevnt, men trenger du sko er jo Stress, Sole og Grim nevnt. Grim finner du også på aker brygge... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Da har jeg bestilt meg disse, har ønsket meg de lenge: De hadde de ikke i størrelse 35, men vet noen om Lacoste er små eller store i størrelsen? Satser på at 36 ikke blir for stort. Endret 2. juni 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 aaaw, sweet as sugar de! jeg vil også haaaa! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg har de lacoste-skoene i rødt, str. 45. Lacoste er ikke de som er minst i størrelsene ihvertfall. Gjelder menn, men antar det er det samme for jenter. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) hadde de ikke i størrelse 35, men vet noen om Lacoste er små eller store i størrelsen Jeg bruker litt forsjellig. For å sammeligne nike og lacoste så må man ha en størrelse større i lacoste enn i nike. Puma og Lacoste skoene mine er omtrent like store i størrelsen. Et par Le Coq Sportif jeg hadde/har var store i størrelsen i forhold til lacoste.. Så om du bruker 35 til normalt skal det gå bra med 36 Jeg bruker 42 - 43 2/3 og har lacoste i 43 Endret 2. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Sneakerholic, har du penger til mat? Fader så mye sko du kjøper. 6226482[/snapback] Det har jeg også lurt på Jeg bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) hmm feilposta litt her jeg tar meg råd til de viktige tingene her i livet, og dropper gjerne ting som mat for å være helt ærlig er det vel snakk om riktig prioritering her, jeg får da råd til mat, men som nevnt kan jeg gjerne spise nudler en måned hvis jeg vet det slippes en ny heit SB modell eller det dukker opp noe jeg MÅ ha... Endret 2. juni 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Espen: Må du ha større størresle i Lacoste enn hos Nike? Det er nytt for meg... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Espen: Må du ha større størresle i Lacoste enn hos Nike? Det er nytt for meg... 6231071[/snapback] nei, har nok ikke det.. Måtte opp å dobbeltsjekke nå Nike Dunk High: Strl. 43 (litt store for mine bein) Lacoste Radius Punched: strl. 43 (akkurat passe til mine bein) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Liker dere den nye stilen hvor buksene er trange nederst? Jeg vet ikke om stilen er ny, men Lee har i alle fall slike bukser nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Liker dere den nye stilen hvor buksene er trange nederst? 6231156[/snapback] Nei, det er helt jævlig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg har egentlig motsatt erfaring, men har bare golfsko fra Nike såvidt jeg husker i farten. Mulig et par joggesko på ene hytten. Amerikanske størrelser omregnet til EU-str blir ofte relativt små, mens Lacoste vel leverer dem i EU-str. Men men, du har kanskje rett. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 http://www.partypants.co.uk/pages/retro-flares.htm De buksene er fiine! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Liker dere den nye stilen hvor buksene er trange nederst? Jeg vet ikke om stilen er ny, men Lee har i alle fall slike bukser nå. 6231156[/snapback] Kult på jenter, mindre kult på gutter! Selv kan jeg ikke ha slike bukser, får monsterhofter av det! men Vero_Nica var så fin i sånn bukse fra LEE i dag edit: kanskje hun ville fortelle det selv Endret 2. juni 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Liker dere den nye stilen hvor buksene er trange nederst? Jeg vet ikke om stilen er ny, men Lee har i alle fall slike bukser nå. 6231156[/snapback] Jeg kjøpte meg et sånt Lee par i dag F*ck you LarsP. Endret 2. juni 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Liker dere den nye stilen hvor buksene er trange nederst? Jeg vet ikke om stilen er ny, men Lee har i alle fall slike bukser nå. 6231156[/snapback] Jeg kjøpte meg et sånt Lee par i dag F*ck you LarsP. 6231197[/snapback] Veldig bra! Jeg skal kjøpe det i morgen, pluss en ny ''bestefar''genser. En svart vest er også fint. Ny stil i Oslo i alle fall. Jeg spørte hun dama som jobbet der om hun hadde nye klær, hun viste meg rett til trange Lee-bukser, bestefargenser og en svart vest. Kjøper det i morgen. Bestefargenser er en genser med stor v-hals. En hvit t-skjorte med v-hals er fresht under den. Endret 2. juni 2006 av onyX Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Veldig bra! Jeg skal kjøpe det i morgen, pluss en ny ''bestefar''genser. En svart vest er også fint. Ny stil i Oslo i alle fall. Jeg spørte hun dama som jobbet der om hun hadde nye klær, hun viste meg rett til trange Lee-bukser, bestefargenser og en svart vest. Kjøper det i morgen. Bestefargenser er en genser med stor v-hals. En hvit t-skjorte med v-hals er fresht under den. 6231234[/snapback] Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Da har jeg bestilt meg disse, har ønsket meg de lenge: De hadde de ikke i størrelse 35, men vet noen om Lacoste er små eller store i størrelsen? Satser på at 36 ikke blir for stort. 6230655[/snapback] Beklager å måtte spørre, men hva er alle ser i disse lacoste-skoene? Endret 2. juni 2006 av warpig Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg ble faktisk overasket over vesten! Det var nytt for meg, men i tillegg så var den veldig fin! Må ha Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg ble faktisk overasket over vesten! Det var nytt for meg, men i tillegg så var den veldig fin! Må ha 6231268[/snapback] Vest er skikkelig fint! Har to stk, mest til penbruk. En helt svart og en svart med gullstriper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå