Uin Viel Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Nei, tydeligvis ikke.. Det er jo du som ikke klarer å la den ligge da... @PiRANhA: Hørtes bra ut må jeg si V-hals eller vanlig? Jeg! Nei, nå altså.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Roberto Cavalli genseren er som sagt stooor og høy med glidelås. Prada genseren er litt tynnere med høy hals, Gucci genseren derimot har i beste Gucci stil heftig V-hals. Det er salg på Kamikaze så fikk gjort et kupp! Hørtes veldig bra ut V-hals er meget stilig synes jeg, både når det gjelder genser og t-shirt! Good choise! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 Var ikke så dyr heller - var satt ned 50% Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 23. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2005 @pirhana: Post bilder av de nye genserne da... jeg vil se =) HERREGUD bli ferdig med den beltediskusjonen da! å herre! <Nudle> Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Siden belter var så stort diskusjonstema her har jeg et spørsmål. Har vært på utsikt etter dette beltet lenge nå, men har ikke funnet noen som har det enda. Har dog ikke søkt rundt i Oslo, har noen av dere sett dette beltet tilsalgs i Oslo? Til hvilken pris? Tiger belte Trenger hjelp her Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Siden belter var så stort diskusjonstema her har jeg et spørsmål. Har vært på utsikt etter dette beltet lenge nå, men har ikke funnet noen som har det enda. Har dog ikke søkt rundt i Oslo, har noen av dere sett dette beltet tilsalgs i Oslo? Til hvilken pris? Tiger belte Trenger hjelp her Ehh.. belter er ikke et stortema atm: www.gulesider.no <Nudle> Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Tiger-butikken kanskje? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Ehh.. belter er ikke et stortema atm: www.gulesider.no <Nudle> Takk for hjelpen, den var virkelig til nytte Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Den "tigeren" ser nå mer ut som en hamster spør du meg. Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) omg, jeg kjøpte en bade-buksa idag som kosta 799 kr!! 799kr ffs! Endret 24. juni 2005 av ewok Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Merke? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg kjøpte i går... Hva er ffs med det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 omg, jeg kjøpte en bade-buksa idag som kosta 799 kr!!799kr ffs! kjøpte meg nettopp en badeshorts til den nette sum av 900,-. Synes ikke det er en for høy pris å betale når man skal ta seg godt ut på stranda. Skulle mene at det er den her: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Åh. deilige farger på shortsen du hadde anskaffet deg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Den var deeg ja! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Takk takk, kom liksom i sommerstemning da jeg kjøpte den. Trengte en liten oppmuntring da været ikke er særs mye å skryte av. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Hvor kjøpte du den, LarsP? Skulle gjerne ha hatt noen freshe shortser til sommeren kommer allikevel. Har ikke sett så forbanna mye fett i Trondheim. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 John Kåre; Det beltet er til salgs hos Men Only i Oslo. Andre steder du kan sjekke er Tiger-butikken eller muligens Tatler. Forøvrig kommer ikke jeg til å satse på et nytt belte fra Tiger ettersom mitt ble ødelagt litt for fort. (annen modell) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Tiger-beltet mitt har også blitt ødelagt fort. Kantene på det har blitt helt istykkerslitt siden jeg "drar" av meg beltet, noe det i grunn bør tåle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå