Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vi er tilbake til det jeg sa da. En bonde som ikke skjønner bedre enn sitt eget ego..

"Jeg ikke like rosa, derfor jeg slå ned alle som gå i rosa, UGH!" (ja jeg vet, ironiens sterotype.. :roll: )

6224787[/snapback]

En fordom mot en annen? Det er ironisk, sjølv om eg støttar at det er litt vel overdrevent det Nstin skriver.

Ontopic:

main_motorola_slvr_l7.jpg

slik en er på vei i posten, gleder meg vilt.

Lenke til kommentar

Så vi er tilbake til det jeg sa da. En bonde som ikke skjønner bedre enn sitt eget ego..

"Jeg ikke like rosa, derfor jeg slå ned alle som gå i rosa, UGH!" (ja jeg vet, ironiens sterotype.. :roll: )

6224787[/snapback]

En fordom mot en annen? Det er ironisk, sjølv om eg støttar at det er litt vel overdrevent det Nstin skriver.

*snip*

6228241[/snapback]

Vel det var vel helt ærlig akkurat derfor jeg også skrev ironies stereotype.. Hehe.. Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Hva er det som er så spessielt med sko?

Selv har jeg 3 par trur jeg.

6228001[/snapback]

Sko er dødsdigg

Ingenting overstiger følelsen av å finne det perfekte par sko som passer dødsbra til akkurat den festen du skal på neste helg, eller akkurat det skjørtet (eller buksa)

Ingenting er så kult som gutter som har kule sko som matcher resten av antrekket. (f.eks hvitt belte og hvite sko, eller rød genser og røde sko )

:love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal bestille meg et par av disse, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket par jeg skal ta. Kansje jeg får ta flere av dem? :p  Men Hvilke likte dere best?

6228579[/snapback]

Jeg synes de svarte var minst stygge, men likte egentlig ingen av dem.

Lenke til kommentar
Hvor bestilte du de fra?

6227665[/snapback]

Jeg bestilte dem fra en privat selger på NikeTalk-forumet der kan man være sikker på at skoa man kjøper er autentiske. Ettersom denne modellen ikke selges i butikkene lenger er tilsvarende forum den beste måten å skaffe dem på.

Lenke til kommentar
Skal bestille meg et par av disse, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket par jeg skal ta. Kansje jeg får ta flere av dem? :p  Men Hvilke likte dere best?

6228579[/snapback]

Jeg likte godt den sterke rosa fargen.

BTW Gutter som har på rosa klær er tøft!

Lenke til kommentar
skal på oslotur med klassen på tirsdag. får ca 4-5 timer å gå rundt på, vet noen om no fete klesbutikker i oslo? :)

skal svi av litt over 1000 kroner på Sound of noise og Bodymap, men vet dere om noen fete klesbutikker?

6229372[/snapback]

Siden jeg er på din alder tipper jeg noe passende ville være Brandstad, Energie Store, Stress og noe i denne stilen?

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan stil du har, men kan fortsette på lista til Daniel. Stress, Sole Service, S&S Senteret, selvfølgelig H&M, Gri. Og hvis du skal bevege deg oppover Bogstadveien; Tatlerhuset, Grim. Og enda lengre: Follestad, Diesel-butikken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...