PlatinumFlyer Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Og jeg har tyve-tredve, uten at jeg synes det gjør noe. Nstin, du må akseptere at du faktisk utgjør minoriteten snarere enn majoriteten i denne tråden. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nstin: er du mer enn 45? for du kverulerer og er sur i trynet som bare en gammel dame (mamma) kan. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Så vi er tilbake til det jeg sa da. En bonde som ikke skjønner bedre enn sitt eget ego.. "Jeg ikke like rosa, derfor jeg slå ned alle som gå i rosa, UGH!" (ja jeg vet, ironiens sterotype.. ) 6224787[/snapback] En fordom mot en annen? Det er ironisk, sjølv om eg støttar at det er litt vel overdrevent det Nstin skriver. Ontopic: slik en er på vei i posten, gleder meg vilt. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Så vi er tilbake til det jeg sa da. En bonde som ikke skjønner bedre enn sitt eget ego.. "Jeg ikke like rosa, derfor jeg slå ned alle som gå i rosa, UGH!" (ja jeg vet, ironiens sterotype.. ) 6224787[/snapback] En fordom mot en annen? Det er ironisk, sjølv om eg støttar at det er litt vel overdrevent det Nstin skriver. *snip* 6228241[/snapback] Vel det var vel helt ærlig akkurat derfor jeg også skrev ironies stereotype.. Hehe.. Endret 2. juni 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hva er det som er så spessielt med sko? Selv har jeg 3 par trur jeg. 6228001[/snapback] Sko er dødsdigg Ingenting overstiger følelsen av å finne det perfekte par sko som passer dødsbra til akkurat den festen du skal på neste helg, eller akkurat det skjørtet (eller buksa) Ingenting er så kult som gutter som har kule sko som matcher resten av antrekket. (f.eks hvitt belte og hvite sko, eller rød genser og røde sko ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Matching er så fantastisk ut. Det er mye mer gjennomført å finne 4-5 plagg som overhodet ikke matcher, men alikevel danner en perfekt syntese. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Skal bestille meg et par av disse, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket par jeg skal ta. Kansje jeg får ta flere av dem? Men Hvilke likte dere best? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Skal bestille meg et par av disse, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket par jeg skal ta. Kansje jeg får ta flere av dem? Men Hvilke likte dere best? 6228579[/snapback] Jeg synes de svarte var minst stygge, men likte egentlig ingen av dem. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 De i "spearmint" var friske og sommerlige, men har igrunn sett meg lei på alt av Lacoste-sko. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Skal bestille meg et par av disse, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket par jeg skal ta. Kansje jeg får ta flere av dem? Men Hvilke likte dere best? 6228579[/snapback] Likte de grønne og de lyseblå best. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg ville nok valgt Black/White vis jeg måtte. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har kjøpt meg kvit dressjakke, må ha skjorte og slipzz til. What to buy? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 yo, 70-talls Soul Train! Hvit dressjakke + sort skjorte + hvitt slips. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hahe. Må kjøpe meg slengbukser og. =D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja, stikk på Fretex og let opp et par hvite slengbukser i størrelse "trang over låra". Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 skal på oslotur med klassen på tirsdag. får ca 4-5 timer å gå rundt på, vet noen om no fete klesbutikker i oslo? skal svi av litt over 1000 kroner på Sound of noise og Bodymap, men vet dere om noen fete klesbutikker? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvor bestilte du de fra? 6227665[/snapback] Jeg bestilte dem fra en privat selger på NikeTalk-forumet der kan man være sikker på at skoa man kjøper er autentiske. Ettersom denne modellen ikke selges i butikkene lenger er tilsvarende forum den beste måten å skaffe dem på. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Skal bestille meg et par av disse, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket par jeg skal ta. Kansje jeg får ta flere av dem? Men Hvilke likte dere best? 6228579[/snapback] Jeg likte godt den sterke rosa fargen. BTW Gutter som har på rosa klær er tøft! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 skal på oslotur med klassen på tirsdag. får ca 4-5 timer å gå rundt på, vet noen om no fete klesbutikker i oslo? skal svi av litt over 1000 kroner på Sound of noise og Bodymap, men vet dere om noen fete klesbutikker? 6229372[/snapback] Siden jeg er på din alder tipper jeg noe passende ville være Brandstad, Energie Store, Stress og noe i denne stilen? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Vet ikke hvordan stil du har, men kan fortsette på lista til Daniel. Stress, Sole Service, S&S Senteret, selvfølgelig H&M, Gri. Og hvis du skal bevege deg oppover Bogstadveien; Tatlerhuset, Grim. Og enda lengre: Follestad, Diesel-butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå