Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Jeg har rosa pique fra Lacoste på i dag. Skal du komme og banke meg?

6224247[/snapback]

Nei, du er ikke verdt det.

6224508[/snapback]

Tror vi alle ser hvem som er den virkelige skaphomsen her, sorry uttrykket. Hadde egentlig tenkt å la denne tråden dø ut ut slik at jeg slapp å følge med her lenger, men når bønder som deg tropper opp er det eneste jeg tenker "golden opportunity".. Vedder 1000,- på at du er homo selv, men tør ikke innrømme det.. Så typisk av folk å fordømme noe de selv tror er tabu (men som egentlig ikke er det), og bare drite seg ut foran nok av folk.. :no: I pity you :( ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har rosa pique fra Lacoste på i dag. Skal du komme og banke meg?

6224247[/snapback]

Nei, du er ikke verdt det.

6224508[/snapback]

Tror vi alle ser hvem som er den virkelige skaphomsen her, sorry uttrykket. Hadde egentlig tenkt å la denne tråden dø ut ut slik at jeg slapp å følge med her lenger, men når bønder som deg tropper opp er det eneste jeg tenker "golden opportunity".. Vedder 1000,- på at du er homo selv, men tør ikke innrømme det.. Så typisk av folk å fordømme noe de selv tror er tabu (men som egentlig ikke er det), og bare drite seg ut foran nok av folk.. :no: I pity you :( ..

6224565[/snapback]

Hvis du hadde lest alt. så hadde skjønt at jeg ikke har noe imot homser i det hele tatt. Altså jeg bryr meg ikke om folk er homo.

Så der taper du 1000 spenn.

Dessuten, hvem har snakket om skaphomser her? ikke jeg iallefall. Så hvis noen har driti seg ut her, så er det du.

Lenke til kommentar

Neida, så din homofobi og fordommer har ingenting med at en kar i rosa skjorte slenger et blikk verken her eller der på fest nei.. For det er hvertfall motsatt av det du skrev for noen poster siden.. Men siden du prater så pent om homser generelt, hvorfor bryr det deg da at noen går i rosa skjorter og slenger blikk på en fest?? Eller er det dobbeltmoralen som er ute og går?

Edit: Og ja takk du, jeg har lest alt ja. Aner ikke hvor lenge du har fulgt med her, men selv har jeg en lei tendens til å sjekke opp alle tråder jeg får oppdatert i "mine innlegg"..

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Neida, så din homofobi og fordommer har ingenting med at en kar i rosa skjorte slenger et blikk verken her eller der på fest nei.. For det er hvertfall motsatt av det du skrev for noen poster siden.. Men siden du prater så pent om homser generelt, hvorfor bryr det deg da at noen går i rosa skjorter og slenger blikk på en fest?? Eller er det dobbeltmoralen som er ute og går?

Edit: Og ja takk du, jeg har lest alt ja. Aner ikke hvor lenge du har fulgt med her, men selv har jeg en lei tendens til å sjekke opp alle tråder jeg får oppdatert i "mine innlegg"..

6224724[/snapback]

Enkelt, fordi jeg ikke liker gutter med rosa.

Gratulerer med å ikke skjønne en dritt da :)

Lenke til kommentar

6224724[/snapback]

Enkelt, fordi jeg ikke liker gutter med rosa.

Gratulerer med å ikke skjønne en dritt da :)

6224745[/snapback]

Så vi er tilbake til det jeg sa da. En bonde som ikke skjønner bedre enn sitt eget ego..

"Jeg ikke like rosa, derfor jeg slå ned alle som gå i rosa, UGH!" (ja jeg vet, ironiens sterotype.. :roll: )

Lenke til kommentar
Må dere diskutere dette her?

Var på shopping i dag! Fikk med meg noen godbiter, bla en lyseblå joggedress! Skal brukes under eksamen i morgen :yes:

6224801[/snapback]

Jeg kjøpte en dødskul puma "Joggedress" eller dansedress (eller noe)

Grå med Puma med gul skrift på rumpa. Den var knelang, og det fulgte med en kul topp :love:

Lenke til kommentar
Må dere diskutere dette her?

Var på shopping i dag! Fikk med meg noen godbiter, bla en lyseblå joggedress! Skal brukes under eksamen i morgen :yes:

6224801[/snapback]

Jeg kjøpte en dødskul puma "Joggedress" eller dansedress (eller noe)

Grå med Puma med gul skrift på rumpa. Den var knelang, og det fulgte med en kul topp :love:

6224826[/snapback]

Digg å ha slike klær når man skal kosemose :p

Puma har veldig kule klær!

Lenke til kommentar

Så det du vil frem til er at jeg en skaphomofil bonde med fordommer?

Du har riktig i en ting, jeg har fordommer.

Å hvis du beveger deg ut en dag, og kanskje på en fest engang også. Så skjønner du etterhvert hva jeg mener med å "gi et blikk".

Men nå var det ikke jeg som startet denne diskusjonen. Jeg bare sa at jeg virkelig ikke liker gutter med rosa klær.

Lenke til kommentar

Greit, da vet vi det :) Jeg hater alle med farger (spesielt blå) på klærne så du er ikke alene! Dessuten vil jeg ta livet av alle som spiser grovbrød, de er rett og slett jordens avskum! :nei:

Bestilt en søster til de lyseblå supremes'a jeg fikk forleden, følte den var så alene :love: I tillegg en rød Nike hettegenser med stjerner på hetta, akkurat som skoa. Retail therapy works!

post-10803-1149195353_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Sneakerholic, har du penger til mat? Fader så mye sko du kjøper. :dontgetit:

6226482[/snapback]

spiser gjerne nudler for å få råd til noen ekstra par i måneden, men heldigvis pleier det ikke gå så langt, iallefall ikke hver måned :D høres kanskje litt sykt ut for noen, men det får dere bare falle til ro med at det er.

fant et bilde som stort sett oppsummerer tankemåten...

post-10803-1149205878_thumb.jpg

har forresten sett den joggedressen linn christin, kunne ønske de lagde dem til menn :p

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Grå med Puma med gul skrift på rumpa. Den var knelang..

6224826[/snapback]

Eksakt det jeg kjøpte til samboeren min det, med den matchende jakken til også ;)

6226842[/snapback]

Så snill du er da! :)

Jeg kjøpte bare den toppen som fulgte med (med bare skuldre) For jeg er livredd for å få grilldressfølelsen. Sist jeg kjøpte joggesett (retro rosa adidasdress) kjøpte jeg bare tshirt og buksa, men kom tilbake for å kjøpe jakka senere for den var så kul :D

Lenke til kommentar
Så snill du er da!  :) 

Jeg kjøpte bare den toppen som fulgte med (med bare skuldre) For jeg er livredd for å få grilldressfølelsen. Sist jeg kjøpte joggesett (retro rosa adidasdress) kjøpte jeg bare tshirt og buksa, men kom tilbake for å kjøpe jakka senere for den var så kul :D

6227103[/snapback]

Hehe.. Heldigvis er det jo ikke noe i veien for å kombinere her da, enten buksa og en matchende topp til, eller jakka med en annen matchende bukse f.eks ;) Tror jeg slipper "grilldress-følelsen"..

Lenke til kommentar
Greit, da vet vi det :) Jeg hater alle med farger (spesielt blå) på klærne så du er ikke alene! Dessuten vil jeg ta livet av alle som spiser grovbrød, de er rett og slett jordens avskum!  :nei:

Bestilt en søster til de lyseblå supremes'a jeg fikk forleden, følte den var så alene  :love: I tillegg en rød Nike hettegenser med stjerner på hetta, akkurat som skoa. Retail therapy works!

post-10803-1149195353_thumb.jpg

6225818[/snapback]

Hvor bestilte du de fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...